نظر مهاجم اینتر درباره قهرمانی در لیگ ایتالیا

مهاجم آرژانتینی تیم فوتبال اینترمیلان گفت: افعی‌ها امتیازات زیادی را از دست داده‌اند و شانسی برای قهرمانی در رقابت‌های سری «آ» ایتالیا ندارند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، لائوتارو مارتینز، مهاجم اینتر مدعی شده است که تیمش در این فصل عنوان قهرمانی سری «آ» را کسب نخواهد کرد، زیرا آنها امتیازات زیادی از دست داده‌اند.

شاگردان سیمونه اینزاگی در سه بازی اخیر متوالی خود در این رقابت‌ها پیروز شده‌اند، اما پس از آغاز ضعیف در این رقابت‌ها، در رده هفتم جدول قرار دارند؛ چند شب پیش نراتزوری از پیروزی چهار بر سه در یک دیدار مهیج مقابل فیورنتینا لذت برد، اما بعد از بازی مارتینز امیدهای تیمش را برای قهرمانی، کم دانست.

وی به رأی اسپورت گفت: ما قهرمان نمی‌شویم، چون امتیازات بسیار مهمی را از دست داده‌ایم بنابراین فقط به ادامه کار خود فکر می‌کنیم.

اینتر در ۱۱ بازی این فصل خود، چهار بار شکست خورده است و در حال حاضر هشت امتیاز از ناپولی صدرنشین عقب است. شاگردان اینزاگی به‌تازگی بهتر بازی می‌کنند و مارتینز با چهار گل و دو پاس گل در سه بازی اخیر خود در تمامی رقابت‌ها، کلید پیشرفت آنها بوده است.

لائوتارو پس از دیگو میلیتو، اولین مهاجم اینتر است که در ۱۵ دقیقه ابتدایی بازی در سری آ، هم گل زده و هم پاس گل داده است.

نراتزوری چهارشنبه شب این هفته در لیگ قهرمانان اروپا به مصاف ویکتوریا پلژن می‌رود و با پیروزی در این دیدار، راهی مرحله حذفی می‌شود.

کد خبر 614440

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.