پیشنهاد جدید پی اس جی به راموس

باشگاه پی اس جی پس از نمایش‌های درخشان راموس امیدوار است تا بتواند قرارداد این مدافع اسپانیایی را تمدید کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از اسپورت مول، باشگاه فرانسوی و متمول پاری سن ژرمن آماده مذاکره با سرخیو راموس، مدافع اسپانیایی باسابقه خود برای امضای قرارداد جدید است.

از زمان انتقال به پارک دو پرنس در ژوئیه ۲۰۲۱، راموس در مجموع ۲۸ بازی در تمام مسابقات برای پی اس جی انجام داده است. با این حال، نیمی از این بازی‌های در فصل ۲۰۲۲-۲۳ انجام شد و بازیکن ۳۶ پاریس، فصل افتتاحیه تقریباً فاجعه باری را در پایتخت فرانسه پشت سر گذاشته است.

راموس به دلیل مصدومیت نتوانست حتی یک بار در لیگ قهرمانان اروپا به میدان برود و تنها ۱۲ بازی در لیگ فرانسه انجام داد. تغییر سرمربی در تابستان می‌توانست راه‌های مختلفی برای این بازیکن اسپانیایی به همراه داشته باشد. در عوض، کریستوف گالتیه به راموس اعتقاد زیادی داشت و به این ترتیب از او بارها در برنامه‌هایش استفاده کرد.

در این دوره از رقابت‌ها در لیگ ۱ فرانسه و لیگ قهرمانان اروپا، راموس در ۱۳ مسابقه بازی را در ترکیب اصلی آغاز کرده و در یک دیدار نیز به عنوان یار تعویضی وارد زمین شده است. نکته جالب توجه این است که پی اس جی در هیچ یک از این دیدارها شکست نخورده و اکنون به نظر می‌رسد که راموس می‌تواند به خاطر نفوذ فزاینده‌اش در رختکن پاداش بگیرد.

مسئولین باشگاه پاری سن ژرمن آماده هستند تا با مدافع میانی تیمشان درباره شرایط امضای قرارداد جدید صحبت کنند. از طرفی در آستانه جام جهانی، راموس ممکن است به پیشنهاد پی اس جی پاسخ ندهد و تا پایان معتبرترین تورنمنت فوتبالی صبر کند. او احتمالاً تصمیم قطعی خود را پس از جام جهانی خواهد گرفت، چرا که ممکن است مشتریان دیگری هم در اروپا و هم در آمریکا داشته باشد.

پاری سن ژرمن در حال حاضر در موقعیتی قرار دارد که باید در مورد آینده یک ستاره دیگر به عنوان یک موضوع فوری تصمیم بگیرد. قرارداد لیونل مسی در تابستان به پایان می‌رسد و سران باشگاه فرانسوی نمی‌خواهند این فوق ستاره فرانسوی را از دست بدهند. در حالی که پی اس جی مایل به امضای یک قرارداد جدید با مسی است، بارسلونا به شدت هرگونه تحولات در رابطه با مسی را زیر نظر دارد.

گزارش شده است که مسی تا زمانی که به عنوان نماینده آرژانتین در جام جهانی حضور دارد، تصمیمی درباره آینده خود نخواهد گرفت و همه چیز را به بعد از جام جهانی قطر موکول کرده است.

کد خبر 614422

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.