۳ آبان ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۱
گیتاری که دیگر کوک نیست!+عکس

ارسلان مطهری مهاجم ۲۹ ساله آبی‌پوشان پایتخت، پس از طی کردن دو فصل موفق در این تیم، هم‌اکنون یکی از مهره‌های نیمکت‌نشین استقلال است و بدون تردید ترافیک خط حمله ساپینتو می‌تواند محکم‌ترین دلیل ناکارآمدی این بازیکن باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ارسلان مطهری مهاجم ۲۹ ساله آبی‌پوشان پایتخت که از لیگ نوزدهم تصمیم به پوشیدن پیراهن استقلال گرفت، اکنون یکی از مهره‌های راکد و نیمکت‌نشین ساپینتو محسوب می‌شود.

مطهری در لیگ نوزدهم با جدایی از باشگاه ذوب‌آهن تصمیم گرفت ادامه مسیر فوتبالی خودش را در کنار آبی‌ها طی کند و به دلیل انگیزه و شوق فراوانی که برای پوشیدن پیراهن استقلال داشت، دو فصل موفق را در این تیم پشت سر گذاشت.

گیتاریست معروف آبی‌پوشان پس از کسب عنوان قهرمانی لیگ بیست‌ویکم با این تیم وضعیت نامعلومی را برای ادامه همکاری با استقلال تهران پیدا کرد، چراکه جدایی فرهاد مجیدی و مشخص نبودن سرمربی جدید آبی‌پوشان، او را همانند برخی از بازیکنان این تیم بلاتکلیف گذاشته بود.

پس از کش و قوس‌های فراوان سرانجام مصطفی آجرلو مدیر عامل وقت باشگاه استقلال تهران، قرارداد مطهری را تمدید کرد تا با خرید کاوه رضایی بار دیگر بلاتکلیفی در اردوی آبی‌ها حاکم شود.

ماجرا از این قرار است که پس از تمدید مطهری با باشگاه استقلال، مدیران این باشگاه در روزهای پایانی نقل و انتقالات کاوه رضایی را از باشگاه شارلوا بلژیک خریداری کردند اما به دلیل پر بودن لیست «ریکاردو ساپینتو» اجازه استفاده از او را نداشتند.

به همین دلیل کادر فنی استقلال تصمیم گرفت نام مطهری را از لیست خود خط بزند اما قرارداد این مهاجم ۲۹ ساله سبب شد وی در جمع شاگردان ساپینتو ماندگار شود و نهایتاً کاوه رضایی، نیامده استقلال را ترک کند.

حالا با گذشت ۱۰ هفته از رقابت‌های لیگ بیست‌ودوم، مطهری مجموعاً ۶۶ دقیقه برای تیم خود به میدان رفته و طبیعتاً فرصت به ثمر رساندن گل و ارسال پاس گل را هم نداشته است، همین موضوع باعث شده تا ورزشگاه آزادی از شنیدن صدای گیتار ارسلان مطهری محروم باشد.

گیتاریست استقلال تهران تا اینجای کار یکی از مهره‌های ناموفق ساپینتو بوده و باید دید در نیم‌فصل اول که احتمال بازگشت کاوه رضایی به جمع آبی‌پوشان وجود دارد در این تیم ماندنی می‌شود یا خیر.

استقلال

کد خبر 614421

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.