احتمال سود شصت میلیونی میلان در لیگ قهرمانان اروپا

سران باشگاه میلان به خوبی می‌دانند که در صورت صعود از گروه و رسیدن به مراحل بالاتر لیگ قهرمانان اروپا، سود خوبی به جیب می‌زنند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از پایگاه خبری فوتبال ایتالیا، باشگاه میلان در این فصل به دنبال راهیابی به مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا است، هدفی که گفته می‌شود حداقل ۶۰ میلیون یورو درآمد برای آنها به همراه خواهد داشت.

روسونری در این فصل در گروه E رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا قرار دارد و پس از چهار بازی تنها چهار امتیاز کسب کرده است. میلان در دیدار برابر چلسی شکست خورد و مقابل لایپزیش نیز به تساوی تن داد. آن‌ها در دیدار برابر دینامو زاگرب به پیروزی رسیدند تا به صعود امیدوار باشند.

اکنون فشار بر روی استفانو پیولی و شاگردانش به بالاترین حد رسیده و آن‌ها می‌خواهند به هر ترتیب به مرحله بعدی رقابت‌ها صعود کنند. دو بازی دیگر برای میلان در لیگ قهرمانان اروپا باقی مانده و ناامیدی ممکن است تیم ایتالیایی را از رسیدن به جمع شانزده تیم برتر بازدارد.

پیشبینی می‌شود که راهیابی به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، درآمدی حدود ۶۰ میلیون یورو از یوفا برای میلان به ارمغان می‌آورد و درآمد می‌تواند حتی بیشتر از این مقدار نیز باشد.

بر اساس قوانین، ۹.۶ میلیون یورو تنها از صعود به مرحله حذفی به دست می‌آید. نکته جالب توجه این است که اگر باشگاه‌های یوونتوس یا اینتر میلان موفق به کسب جواز صعود به مرحله بعدی نشوند، درآمد میلان از صعود نیز بیشتر خواهد شد. نباید فروش بلیط بازی‌ها را نیز فراموش کرد، چرا که باشگاه میلان در بازی‌های بزرگ می‌تواند درآمد خوبی کسب کند و برای مثال دیدار برابر چلسی نزدیک به ۷ میلیون یورو سود داشت.

درآمد نهایی میلان با صعود به مرحله بعدی رقابت‌ها و پیشرفت در مسابقات می‌تواند مبالغ بالاتری به ثبت برساند. در واقع با هر بار صعود، باشگاه‌ها پول بیشتری از یوفا دریافت خواهند کرد.

کد خبر 614420

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.