غیبت عجیب مودریچ در بازی برابر لایپزیش

ستاره کروات به دلیلی نامعلوم با تیمش به آلمان سفر نمی‌کند و به جمع غایبان رئال مادرید پیوسته است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از آ اس، رئال مادرید تأیید کرد که لوکا مودریچ در دیدار روز سه‌شنبه بین رئال مادرید و لایپزیگ در لیگ قهرمانان اروپا به میدان نمی‌رود و ستاره کروات قبل از دیدار در آلمان از ترکیب خارج شده است.

لوکا مودریچ در بازی بعدی رئال مادرید در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا با لایپزیش در ورزشگاه آر بی آرنا بازی نخواهد کرد. باشگاه رئال مادرید در بیانیه‌ای اعلام کرد که هافبک کروات این تیم قرار نیست برای بازی بعدی در ترکیب آنچلوتی قرار بگیرد. در واقع او در ترکیب قرار گرفته اما در لحظات آخر از همراهی با تیمش خط خورده و با سایر بازیکنان به لایپزیش سفر نمی‌کند.

کریم بنزما و فدریکو والورده دیگر بازیکنان رئال مادرید هستند که بازی بعدی این تیم در لیگ قهرمانان را از دست داده‌اند. آنچلوتی که صدر جدول لالیگا را پس گرفته و در مسابقات اروپایی نیز عملکرد درخشانی داشته، ممکن است در فکر استراحت دادن به بازیکنان ستاره تیمش باشد.

با این حال تردیدی وجود ندارد که آنچلوتی برابر لایپزیش کار ساده‌ای در پیش ندارد. او مجبور شده مودریچ را کنار بگذارد و از سوی دیگر دو ستاره مهم را در اختیار ندارد. سازگاری با این تغییرات در یک دیدار اروپایی کار ساده‌ای نخواهد بود.

با وجود غیبت والورده و بنزما در بازی بعدی، این دو بازیکن احتمالاً پس از استراحت در بازی یکشنبه آتی برابر خیرونا برای تیمشان بازی خواهند کرد. با این وجود، باشگاه رئال مادرید هنوز اعلام نکرده است که دلیل دوری مودریچ از میادین چیست و چرا این بازیکن نمی‌تواند همراه تیمش به آلمان سفر کند. والورده به دلیل محرومیت و بنزما به دلیل مصدومیت قادر به همراهی تیم خود نیستند.

تیم رئال مادرید روز سه شنبه در چارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا از ساعت ۲۲:۳۰ به مصاف لایپزیش خواهد رفت.

کد خبر 614416

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.