پروژه‌های زودبازده بااقدام جهادی پیگیری شود

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: بیشتر پروژه‌های زودبازده تا پایان آبان‌ماه به نتیجه نخواهد رسید که باید با اقدام جهادی و جدی و هر چه سریع‌تر به نتیجه برسد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حسن موحدیان امروز _دوشنبه دوم آبان‌ماه_ پنجاه و ششمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد با اشاره به روز آمار و برنامه‌ریزی، اظهار کرد: به فعالان این عرصه، به ویژه جامعه پژوهشگر و برنامه‌ریز شهری، تبریک می‌گویم برنامه‌ریزی درست مستلزم برخورداری از آمار درست و اطلاعات متقن است؛ به میزانی که آمار دقیق‌تر باشد، برنامه‌ریزی منسجم‌تر و عملیاتی‌تر خواهد بود.

وی با بیان اینکه در توسعه شهری اگر دقت لازم را به موضوع آمار نداشته باشیم، بودجه و هزینه‌ها در حوزه‌هایی که نباید، هزینه می‌شوند، ادامه داد: حوزه آمار، حوزه بسیار مهمی است و امیدواریم شهرداری مشهد در خصوص آمار و تهیه آمار صحیح در مسائل شهری توجه بیشتری را داشته باشند.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: در نظام بودجه‌ریزی، شورای ششم پیوسته تلاش کرده که بدون آرمان‌گرایی و تخیل‌پردازی، دخل و خرج شهرداری را بر اساس واقعیت تنظیم کند؛ تنظیمی که بر اساس آمار دقیق و اطلاعات و داده‌های درست باشد.

وی خاطرنشان کرد: از شهرداری انتظار داریم که عملیاتی کردن برنامه‌ها را با دقت بیشتری دنبال کند، چرا که شورای ششم شهر برای این برنامه‌ها زحمات زیادی کشیده و در تعامل با معاونت برنامه‌ریزی شهرداری آنها را تهیه و به تصویب رسانده است؛ این برنامه نیازمند توجه بیشتری است و اجرای آن باید تسریع یابد.

موحدیان با اشاره به پروژه‌های عمرانی نیمه‌تمام، افزود: این پروژه‌ها، سرمایه‌های شهروندان هستند که تکمیل آنها باید با تلاش مضاعف دنبال شود و پروژه‌های زودبازده برابر بررسی‌های میدانی انجام شده تا پایان آبان‌ماه به نتیجه نخواهد رسید، پروژه‌های زودبازده باید با اقدام جهادی و جدی هر چه سریع‌تر به نتیجه برسد.

کد خبر 614394

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.