۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۰
رینگ ۹۰ متری در رشت

شهردار رشت با تاکید بر رفع هرچه سریع‌تر مسائل خرد در حوزه پروژه رینگ ۹۰ متری، گفت: شناسنامه ملکی در محدوده منطقه پنج شهری، برنامه‌ریزی جهت تملک اراضی و آماده‌سازی اسناد فراخوان با مدل مالی و اقتصادی پروژه رینگ ۹۰ متری باید هرچه سریع‌تر اجرایی شود.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری رشت، سیدامیرحسین علوی با تاکید بر تعیین شناسنامه ملکی املاک واقع در پروژه رینگ ۹۰ متری در محدوده منطقه پنج شهری، اظهار کرد: برآوردهای پروژه در بحث مطالعات، برنامه‌ریزی جهت تملک اراضی و آماده‌سازی اسناد فراخوان با مدل مالی و اقتصادی از مواردی است که به شدت روی انجام و سرعت‌بخشی به آنها تاکید دارم.

وی بزرگترین موانع اجرای پروژه رینگ ۹۰ متری را تعیین تکلیف اراضی واقع در سپیدرود دانست و با بیان اینکه املاک کوچک باید با منابع نقدی تأمین شوند، افزود: پیمانکار پروژه نباید درگیر مسائل ریز پروژه شود و انتظار داریم که موانع هرچه سریع‌تر شناسایی و برطرف شود.

شهردار رشت با تاکید بر آغاز فرایند تملک اراضی پروژه رینگ ۹۰ متری، گفت: اسناد فراخوان باید با مدل مالی و اقتصادی در اسرع وقت آماده‌سازی شود، همچنین انتظار داریم که اراضی قابل واگذاری مشخص و موانع و مشکلات خرد هرچه سریع‌تر برطرف شود.

وی با اشاره به پروژه ساختمان فرهنگی ساختمان گیل، به‌ویژه در حوزه ابنیه و تأسیسات برقی و مکانیکی آن، تصریح کرد: خرید تجهیزات برای سالن‌های آماده شده این ساختمان و شروع فصل جدیدی از همکاری‌ها در مجموعه شهرداری رشت ضروری است.

کد خبر 614388

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۲۱:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
    0 0
    زمین های سپیدرود رو چرا مجوز ساختش رونمیدن