سقوط عجیب سهام سرخابی‌ها در بورس! +عکس

سهام پرسپولیس و استقلال از زمان بازگشایی نمادهایشان در بورس به ترتیب ۲۴ و ۳۸ درصد دچار کاهش شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، اواخر اسفندماه سال گذشته (نهم اسفندماه) بود که پس از انجام معاملات ملزومه، باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال با عضویت در گروه فعالیت‌های ورزشی، تفریحی و سرگرمی و زیرگروه فعالیت‌های باشگاه‌های ورزشی به عضویت سامانه بورس درآمدند و نمادهایشان در تابلوی نارنجی بازار پایه عرضه و در فهرست اوراق بهادار فرابورس درج شد.

نماد «ذپرسپو» متعلق به باشگاه فرهنگی‌ورزشی پرسپولیس با سرمایه ۷.۰۱۰.۰۱۰.۰۰۰ سهم و قیمت اسمی هزار ریال و درج نماد «ذستقلال» متعلق به باشگاه فرهنگی و ورزشی استقلال با سرمایه ۷.۱۹۴.۱۰۰.۰۰۰ سهم و قیمت اسمی هزار ریال در سامانه پس از معاملات صورت گرفت.

از آن‌زمان تاکنون، به‌جای اینکه سهام باشگاه‌های سرخابی در بورس افزایش پیدا کند، دچار افت و ریزش شدیدی شده است؛ به‌حدی که به‌طور دقیق، سهام پرسپولیس و استقلال از زمان بازگشایی نمادهایشان در بورس، به ترتیب ۲۴ و ۳۸ درصد دچار کاهش شده است.

وضعیت سهام استقلال در فرابورس؛

سقوط عجیب سهام سرخابی‌ها در بورس! +عکس

وضعیت سهام پرسپولیس در فرابورس؛

سقوط عجیب سهام سرخابی‌ها در بورس! +عکس

پیش‌تر در روزهای گذشته قربان‌زاده، رئیس سازمان خصوصی‌سازی اعلام کرده بود سهام تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس به‌زودی به‌صورت بلوکی به بخش خصوصی واگذار می‌شود اما اکنون در شرایط بسیار ناامیدکننده‌ای قرار گرفته است.

کد خبر 614317

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.