کامبک اتحادکلبا برابر صدرنشین لیگ/ استقبال گرم تماشاگران الوصل از فرهاد مجیدی +عکس

تیم فوتبال اتحادکلبا شب گذشته در هفته هفتم لیگ‌برتر امارات برابر الوصل به تساوی دو بر دو دست پیدا کرد؛ نکته جالب استقبال بی‌نظیر تماشاگران الوصل از فرهاد مجیدی ستاره سال‌های دورشان بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتبال اتحادکلباء شب گذشته با هدایت فرهاد مجیدی در چارچوب هفته هفتم رقابت‌های لیگ‌برتر امارات با یک کامبک طلایی موفق شد الوصل صدرنشین لیگ امارات را با تساوی دو بر دو متوقف کند.

الوصل در ابتدای بازی دقیقه پنجم توسط فابیو لیما به گل نخست بازی دست پیدا کرد، در ادامه دقیقه ۵۵ عبدالرحمن صالح بازی را به‌سود الوصلی‌ها دو بر صفر کرد؛ اما شاگردان فرهاد مجیدی با نمایش درخشان، به‌وسیله الکساندرو سیچالدو و فیلیپ کیس در دقایق ۵۸ و ۷۷ به بازی برگشتند و از شکست در بازی حساس گریختند.

در این دیدار، فرهاد مجیدی که سال‌ها برای الوصل بازی کرده و حتی با این تیم، قهرمانی در لیگ‌قهرمانان آسیا را نیز به‌دست آورده بود بار دیگر به خانه سابق خود بازگشت؛ تماشاگران الوصل نیز حسابی برای وی سنگ‌تمام گذاشتند و با چاپ بنری برای سرمربی اتحادکلباء نوشتند:

"فرهاد با خاطرات زیبا و عشق بزرگ اینجاست"

کامبک اتحادکلبا برابر صدرنشین لیگ/ استقبال گرم تماشاگران الوصل از فرهاد مجیدی +عکس

به گزارش ایمنا، تیم فوتبال اتحادکلباء با تساوی در این جدال حساس، یازده امتیازی شد و در رده ششم جدول لیگ‌برتر امارات باقی‌ماند؛ الوصل نیز کماکان با ۱۵ امتیاز و بدون‌شکست در رده نخست جدول قرار دارد.

کد خبر 614306

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.