رونالدو آماده گفت‌وگو با تن‌هاخ/ مسی در آرزوی هزارمین بازی در جام‌جهانی!

روزنامه‌های ورزشی امروز کشور انگلیس خبرهای مختلفی را پوشش داده‌اند که خواندن آن خالی از لطف نیست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روزنامه‌های مختلف انگلیسی خبرهای ورزشی این کشور را به صورت روزانه در یک بسته خبری مورد بررسی قرار داده‌اند که از نقل و انتقالات گرفته تا خبرهایی درخصوص سایر رشته‌ها تحت پوشش آن است.

بسته خبری امروز _دوشنبه دوم آبان‌ماه ۱۴۰۱_ به شرح زیر است:

سان:

* براساس گزارش‌ها، منچستریونایتد به کریستیانو رونالدو اجازه می‌دهد در پنجره نقل و انتقالات ژانویه جدا شود. اما ابتدا امروز، با اریک تن هاخ درمورد مشکلات پیش آمده، گفت‌وگو خواهد کرد.

* گزارش‌ها حاکی از آن است که چلسی پس از جدایی رونالدو از منچستریونایتد، علاقه‌مند به جذب او است.

* تن هاخ تأیید نکرده است که آیا منچستریونایتد به داوید دخیا پیشنهاد قرارداد جدید می‌دهد یا خیر.

* دو تیم لیگ برتری برنتفورد و بورنموث همچنین رنجرز، "جری یتس" ستاره بلکپول را زیر نظر گرفته‌اند.

* کسپر اشمایکل، دروازه بان نیس عصر دیروز، یکشنبه در آستانه بازی با نانت توسط هواداران خودی، هو شد.

دیلی میل:

* تاد بولی، مالک چلسی ممکن است آماده به خدمت گرفتن کریستیانو رونالدو در ژانویه باشد. بولی رابطه نزدیکی با خورخه مندز، ای جنت رونالدو برقرار کرده و در تابستان علاقه‌مند به جذب این بازیکن ۳۷ ساله از منچستریونایتد بود، اما با مخالفت توماس توخل، سرمربی وقت آبی‌ها مواجه شد.

* توماس فرانک اصرار دارد که از زندگی در برنتفورد لذت می‌برد علی‌رغم اینکه در لیست استون ویلا جانشینی استیون جرارد که اخراج شده، قرار دارد.

* لیورپول در رقابت برای جذب یوسف موکوکو ستاره بوروسیا دورتموند جلوتر از بارسلونا، رئال مادرید و پاری سن ژرمن پیشتاز است و این مهاجم ۱۷ ساله تابستان آینده بازیکن آزاد خواهد بود.

* رافائل واران، مدافع منچستریونایتد در انتظار تشخیص نهایی مصدومیت همسترینگ است. او در آستانه از دست دادن جام جهانی است، اما نشانه‌های اولیه نشان می‌دهد که مشکل آن‌قدرها هم که تصور می‌شد بد نیست.

* فابیو کاناوارو، سعی کرده از سمت خود به عنوان سرمربی تیم دسته دومی و ایتالیایی بنونتو کناره‌گیری کند، زیرا در چهار بازی که هدایت آن‌ها را برعهده داشته، تنها دو امتیاز کسب کرده است.

* در اقدامی عجیب، پیراهن تیم ملی کانادا با شماره آلفونسو دیویس ستاره بایرن مونیخ، در پی اختلاف هیئت حاکمه و نماینده این بازیکن، دیگر در سایت تیم ملی موجود نیست.

دیلی استار:

* براساس گزارش‌ها، منچسترسیتی، خوویشا کواراتسخلیا، ستاره گرجستانی ناپولی را پس از درخشش برابر لیورپول در لیگ قهرمانان اروپا، زیر نظر دارد.

* لیونل مسی می‌تواند هزارمین بازی حرفه‌ای خود را با آرژانتین در فینال جام جهانی انجام دهد و هواداران بر این باورند که سرنوشت او این است که جام را در قطر بالای سر ببرد.

دیلی تلگراف:

* استون ویلا فقط باید چیزی بیش از ۱۰ میلیون یورو (۸.۶۷ میلیون پوند) بپردازد تا روبن آموریم را به عنوان سرمربی جدید خود انتخاب کند و این باشگاه همچنان در حال مذاکره با سرمربی اسپورتینگ لیسبون است

ایندیپندنت:

* استیو دیویس سرمربی موقت وولوز، پس از ملتهب شدن فضای ورزشگاه مولینوکس در جریان شکست مقابل لستر، از اسکات سلرز، مدیر فنی تیمش دفاع کرد.

دیلی میرر:

* کریستیانو رونالدو پیش از مذاکرات رو در رو با اریک تن هاخ درخصوص حواشی اخیر، باید درمورد سرنوشت خود فکر کند.

* ادوین فن درسار، مدیر اجرایی آژاکس فاش کرد که این تیم هلندی به آرسنال اطلاع داده است که لیساندرو مارتینز در تابستان برای فروش نیست، درست چند هفته قبل از اینکه منچستریونایتد برای جذب این مدافع، اقدام کند.

* به گفته برایان مک درموت، استعدادیاب سابق باشگاه آرسنال، ادعاها مبنی بر اینکه این باشگاه می‌توانست ارلینگ هالند را در اوایل دوران حرفه‌ای او، از مولده به خدمت بگیرد، خیالی است.

* وین رونی این هفته از محل تمرین منچستریونایتد بازدید کرد تا تمرین بازیکنان در این باشگاه را از نزدیک تماشا کند.

سان اسکاتلند:

* اسطوره سلتیک، "شونسوکه ناکامورا"، پس از انجام آخرین بازی خود در سن ۴۴ سالگی، قصد شروع یک زندگی تازه را دارد.

کد خبر 614275

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.