پاکدل و طلسمی‌ که هنوز پابرجا است!‌+عکس

حامد پاکدل مهاجم پرسپولیس تهران در این فصل از رقابت‌ها مجموعا ۷۰دقیقه برای تیم خود به میدان رفته و همین موضوع سبب شده است تا این بازیکن در جلب رضایت کادر فنی و هواداران این تیم کمی با مشکل مواجه شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حامد پاکدل مهاجم ۳۱ ساله پرسپولیس تهران‌، در لیگ بیستم با ارائه نمایش خوب در آلومینیوم اراک که تحت هدایت رسول خطیبی این رقابت‌ها را پشت سر می‌گذاشت‌، توجه یحیی گل‌محمدی را به خودش جلب کرد تا سرمربی قرمزپوشان برای لیگ بیست‌ویکم خواهان به خدمت گرفتن این بازیکن باشد.

پاکدل فصل گذشته نخستین حضور خودش را در جمع شاگردان گل‌محمدی تجربه می‌کرد و همین موضوع سبب شده بود تا انگیزه او برای درخشش در یک تیم پرهوادار بیش از پیش باشد. مهاجم ۳۱ ساله قرمزها در لیگ بیست‌ویکم در پرسپولیس مانند یک مهره مؤثر ظاهر شد و اگرچه بیشتر مواقع به عنوان یار تعویضی برای این تیم راهی میدان می‌شد اما هم در گلزنی و هم در ارسال پاس گل تأثیرگذاری زیادی داشت.

با این حال پاکدل در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر هنوز خودش را به هواداران قرمزپوش ثابت نکرده است و این موضوع دلیلی جز نیمکت‌نشینی او ندارد. پاکدل در لیگ بیست‌ودوم از مجموع ۱۰ بازی تنها ۷۰ دقیقه برای شاگردان گل‌محمدی به میدان رفته که در همین دقایق نیز به عنوان یار تعویضی از دقیقه ۷۰ به بعد وارد میدان شده است.

مهاجم قرمزپوشان با حضور لوکادیا، شیخ دیاباته، امید عالیشاه و مهدی عبدی عملاً شانس چندانی برای حضور در ترکیب پرسپولیس ندارد و این موضوع با توجه به اینکه پاکدل در چهار هفته گذشته اصلاً برای تیم خود به میدان نرفته قابل اثبات است. در نهایت باید دید یحیی گل‌محمدی بار دیگر به این مهاجم فرصت بازی می‌دهد یا همچنان طلسم پاکدل و نیمکت نشینی پا برجا می‌ماند.‌

پاکدل و طلسمی‌ که هنوز پا برجا است!‌+عکس

کد خبر 614247

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.