مهلت یک‌هفته‌ای آبی‌ها برای پرداخت بدهی ۶۰۰ هزار دلاری

مدیریت باشگاه استقلال، طبق قرارداد با سانتاکلارا در ماجرای انتقال محمد محبی، باید ۶۰۰ هزار دلار را به باشگاه پرتغالی پرداخت کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی فتح‌الله‌زاده شب گذشته در یک برنامه‌تلویزیونی از مشکلات مالی استقلال صحبت و اعلام کرد تا ۱۰ روز آینده باید مشکلات زیادی را حل و فصل کند. یکی از بحران‌های مالی آینده باشگاه استقلال مربوط به مبلغ رضایت‌نامه محمد محبی بازیکن این فصل آبی پوشان است.

اگر مسئله قرارداد محبی و مبلغ رضایت‌نامه‌اش رفع نشود باشگاه پرتغالی سانتاکلارا اقدامات قانونی را پیگیری خواهد کرد. باشگاه استقلال در ابتدای فصل برای جذب محمد محبی وعده داد که مبلغ رضایت‌نامه این بازیکن را در قالب چند قسط به باشگاه سانتاکلارا پرداخت می‌کند.

مدیریت گذشته استقلال قسط اول این بازیکن را پرداخت کرد؛ اما زمان موعد پرداخت قسط دوم این بازیکن فرا رسیده و ظرف یک‌هفته آینده استقلال باید برای پشت‌سر گذاشتن قسط دوم، رقمی حدود ۶۰۰ هزار دلار را به این باشگاه پرتغالی پرداخت کند.

گفتنی است در توافق صورت‌گرفته بین مسئولان دو باشگاه که ابتدای فصل به انجام رسید، اگر واریزی مدیران استقلال به این باشگاه به‌موقع صورت نگیرد، قرارداد محبی با آبی‌پوشان خودبه‌خود فسخ می‌شود و محبی باید به سانتاکلارا بازگردد.

کد خبر 614238

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.