اسطوره منچستریونایتد هم پشت رونالدو را خالی کرد!

کریستیانو رونالدو همچنان موضوع اصلی بحث در منچستریونایتد است و گری نویل از تصمیم اریک تن هاخ برای حذف این بازیکن پرتغالی حمایت کرده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، دو بازی لیگ برتری در چند روز اخیر، برای شیاطین سرخ چهار امتیاز از بازی مقابل تاتنهام و چلسی به ارمغان آورد. اگرچه، حتی پس از تساوی اخیر برابر چلسی با گل کاسمیرو در استنفورد بریج، محور همه صحبت‌ها همچنان رونالدو است. او به دلیل ترک زودهنگام ورزشگاه اولدترافورد در جریان پیروزی مقابل تاتنهام، از تیم کنار گذاشته شد. نویل، که اغلب از هم تیمی سابق خود حمایت کرده است، از تصمیم تن هاخ برای تنبیه کریستیانو حمایت کرده است.

او به اسکای اسپورت گفت: اریک تن هاخ هیچ چاره‌ای نداشت. کریستیانو دو بار ورزشگاه را ترک کرده، نباید این کار را انجام دهد، او در اینستاگرام پستی منتشر کرد در آن نوشته بود به هم تیمی‌هایم احترام می‌گذارم، اما گاهی اوقات، خلاف این کار را ثابت می‌کند. رونالدو حتی در تور پیش فصل هم شرکت نکرد.

افرادی مانند روی کین و دیگر ستاره‌های سابق منچستریونایتد ممکن است نخواهند این را بشنوند، اما آمار نشان می‌دهد که تیم در غیبت این بازیکن ۳۷ ساله در این فصل مؤثرتر بوده است. تن هاخ در این مسیر، به مارکوس راشفورد و آنتونی مارسیال نسبت به رونالدو که تاکنون تنها در دو بازی لیگ برتر فیکس بوده، اعتماد بیشتری دارد.

رونالدو مطمئناً با پرتغال به جام جهانی خواهد رفت مطمئناً جایگاه فیکس خود را در خط حمله حفظ خواهد کرد. با این حال، باید دید که آیا او در پایان پنجره نقل و انتقالات ژانویه همچنان بازیکن منچستریونایتد خواهد بود یا خیر.

کد خبر 614203

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.