۱ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۷
کاناوارو استعفا داد!

فابیو کاناوارو استعفای خود را تقدیم مدیران بنوتو که در سری B ایتالیا حضور دارد، کرده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فابیو کاناوارو، که به عنوان بازیکن با تیم ملی فوتبال ایتالیا قهرمان جام جهانی شده، اعلام کرد که پس از تنها چهار بازی، استعفای خود را از سرمربیگری تیم بنونتو به مدیران این تیم تحویل داده اما شاهد رد درخواستش بوده است.

اسطوره ایتالیایی در ماه سپتامبر به عنوان سرمربی تیم سری B بنونتو منصوب شد اما حالا پیشنهاد کناره گیری خود را به مدیران باشگاه ارائه داده است. کاناوارو فاش کرد که پس از شروع ضعیف فصل، که دو شکست و دو تساوی در چهار بازی اول به همراه داشت، نامه استعفای خود را به سران این تیم ایتالیایی داده است.

فابیوکاناوارو گفت: "من استعفای خود را ارائه کردم زیرا آن را یک اقدام شایسته می‌دانستم و به این دلیل که آقای "فوجیا" نه تنها یک مدیر ورزشی، بلکه یک دوست نیز است." برای اینکه همه چیز خیلی واضح باشد، یک قدم به عقب برداشتم، اما رئیس باشگاه در رد درخواست من، بسیار قاطعانه عمل کرد و اعتراف می‌کنم که این باعث خوشحالی من شد.

پس از مربیگری در باشگاه‌های چین و عربستان سعودی و همچنین مسئولیت کوتاهی در تیم ملی چین در سال ۲۰۱۹، این اولین تیمی از ایتالیا است که فابیو هدایتش را بر عهده دارد. او به وضوح شروع خوبی نداشته است، اما حداقل در حال حاضر هنوز از حمایت باشگاه برخوردار است.

این تیم روز شنبه هفته آینده در سری B راهی پیزا می‌شود و قصد دارد سومین برد خود در فصل ۲۰۲۲-۲۰۲۳ را کسب کند.

کد خبر 614171

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.