۱ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۹
والورده بارسا را ستود!

سرمربی سابق بارسلونا امشب با بیلبائو پا به نیوکمپ خواهد گذاشت، او از آبی اناری‌ها تعریف و تمجید کرده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ارنستو والورده می‌گوید باشگاه سابقش بارسلونا در این فصل با وجود اینکه در آستانه خروج زودهنگام از لیگ قهرمانان اروپا قرار دارد، عملکرد خوبی از خودش نشان داده است.

والورده برای اولین بار از زمان اخراجش در ژانویه ۲۰۲۰، امشب با تیم اتلتیک بیلبائو به نیوکمپ باز خواهد گشت. این مربی در کمتر از سه سال سرمربیگری در بارسلونا، دو قهرمانی لالیگا و کوپا دل ری را به دست آورد و از این تیم اخراج شد. والورده حالا قبل از بازی در نیوکمپ نظرات خود را در مورد تیم سابقش به مطرح کرده است.

او گفت: "آنها هنوز از لیگ قهرمانان اروپا حذف نشده‌اند، چند بازی دیگر باقی مانده است و آنها در لالیگا هم سطح بسیار بالایی دارند. بارسلونا به اندازه کافی برای رفتن به دور خوب است. نکته این است که رئال مادرید هم در دوران خوبی قرار دارد. در لیگ امتیازات زیادی باقی مانده است، من فکر می‌کنم بارسلونا خوب کار می‌کند و حتی وقتی آنها کمی بد بازی می‌کنند، حداقل هشت موقعیت روی دروازه رقبا ایجاد می‌کنند.

بارسلونا از زمان خروج والورده، برای کسب جام‌ها مشکل داشته است. کیکه ستین و رونالد کومان آمدند و رفتند و اسطوره باشگاه، ژاوی در حال حاضر هدایت این تیم را بر عهده دارد. این تیم فصل را درخشان آغاز کرد، اما با شش امتیاز اختلاف با رئال مادرید در لالیگا و در آستانه خروج زودهنگام از لیگ قهرمانان اروپا قرار گرفته است. والورده در هفت بازی اخیرش مقابل بارسلونا در لالیگا شکست خورده است.

کاتالان‌ها روز چهارشنبه همین هفته در لیگ قهرمانان اروپا به مصاف بایرن مونیخ می‌روند و امیدهای آنها برای صعود، بسیار کم است.

کد خبر 614169

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.