نیوکاسل به‌دنبال هافبک رئال‌مادرید

قرارداد هافبک اسپانیایی رئال‌مادرید به‌زودی تمام می‌شود و او ممکن است تیم جدیدی را برای خودش انتخاب کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از کالچو مرکاتو، نیوکاسل یونایتد به دنبال جذب «مارکو آسنسیو» مهاجم اسپانیایی رئال مادرید است که آینده نامشخصی در اسپانیا دارد.

قرارداد فعلی آسنسیو، بازیکن ۲۶ ساله در برنابئو در ماه ژوئن آینده به پایان می‌رسد و تعدادی از باشگاه‌ها به جذب او علاقه‌مند هستند. منچستریونایتد، آث‌میلان، لیورپول، آرسنال و بارسلونا از جمله تیم‌های بزرگ اروپایی هستند که وضعیت بازیکن فعلی رئال مادرید را رصد می‌کنند.

نیوکاسل از جمله باشگاه‌هایی است که تمایل زیادی به جذب آسنسیو دارد و احتمالاً برای به خدمت گرفتن وی وارد عمل شود. قدرت مالی خوب باشگاه نیوکاسل به آن‌ها اجازه می‌دهد تا تقریباً هر بازیکن توانمند در جهان را بتوانند برای انتقال انتخاب کنند.

آسنسیو در پنجره سال نو می‌تواند به صورت آزاد با باشگاه‌ها برای انتقالش مذاکره کند، با این حال آنچلوتی به وی پیشنهاد کرده است که در مادرید بماند و قراردادش را تمدید کند. او روز چهارشنبه نیز در شب پیروزی سه بر صفر رئال مادرید مقابل الچه در لالیگا از روی نیمکت به زمین رفت و برای تیمش گلزنی کرد. پس از مسابقه، آنچلوتی اعلام کرد که آسنسیو پس از جام جهانی ۲۰۲۲ قطر درباره آینده‌اش تصمیم خواهد گرفت.

سرمربی ایتالیایی رئال مادرید خطاب به خبرنگاران گفت: آسنسیو همیشه نشان داده است که می‌تواند بازی کند و توانایی‌های خوبی دارد، او در آینده زمان بیشتری برای حضور در ترکیب تیم خواهد داشت؛ ما پس از جام جهانی با هم درباره قراردادش صحبت می‌کنیم.

آسنسیو در فصل ۲۰۲۲-۲۰۲۳، ۱۰ بازی برای رئال مادرید انجام داده و دو گل به ثمر رسانده است. این ملی‌پوش اسپانیایی از ترکیب اصلی رئال محسوب نمی‌شود و در هیچ یک از ۱۰ مسابقه از ابتدا به زمین نرفته است. او در تابستان گذشته نیز تا یک قدمی جدایی از مادرید پیش رفت اما در نهایت ترجیح داد به کار خود ادامه دهد.

کد خبر 614151

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.