جام جهانی و رافائل واران، دو خط موازی؟

مصدومیت واران در بازی منچستر باعث ایجاد تردید در خصوص رسیدن او به رقابت‌های جام جهانی شده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از آ اس، رافائل واران، مدافع منچستریونایتد در جریان تساوی یک بر یک تیمش مقابل چلسی در دیدار روز شنبه، زمین را با چشمانی پر از اشک ترک کرد و دچار مصدومیت شد.

مدافع میانی منچستر پیش از سپری شدن یک ساعت از زمان مسابقه دچار مصدومیت شد و هنوز معلوم نیست که تا چه مدت به دلیل مشکل فیزیکی از میادین دور خواهد. ممکن است او جام جهانی را از دست بدهد و نتواند با تیم ملی فرانسه به قطر سفر کند.

فرانسه مسابقات جام جهانی خود را از ۲۲ نوامبر آغاز می‌کند و در اولین دیدار خود در چارچوب بازی‌های گروه گروه D به مصاف استرالیا می‌رود. دیدیه دشان، سرمربی فرانسه، زمان آغاز آماده سازی تیم ملی این کشور برای جام جهانی را ۹ نوامبر اعلام کرد.

پیش از این انگولو کانته، ستاره خط میانی چلسی و فرانسه نیز به دلیل مصدومیت جام جهانی را از دست داده بود و حالا سردردهای فرانسوی‌ها بیشتر شده است. نرسیدن واران به مسابقات در قطر می‌تواند ضربه سنگینی به ترکیب تیم ملی کشورش وارد کند.

این در حالی است که پل پوگبا، هافبک تیم یوونتوس نیز مدتی است به خاطر مصدومیت از میادین دور بوده و تردیدهایی در خصوص رسیدن او به جام جهانی وجود دارد. پوگبا حتی اگر بتواند خودش را به جام جهانی برسد، احتمالاً با سطح بالای آمادگی خود فاصله زیادی خواهد داشت.

اریک تن هاگ، سرمربی منچستر یونایتد پس از خروج از زمین از بازیکن ۲۹ ساله خود دلجویی کرد. پس از پایان بازی، تن هاگ گفت: به سختی می‌توان توصیف کرد که مشکل واران چقدر جدی است. باید آزمایش‌های لازم انجام شود تا ببینیم او چه زمانی می‌تواند دوباره بازی کند.

واران که ۸۷ بازی ملی برای تیم بزرگسالان فرانسه در کارنامه دارد، بخشی از ترکیب اصلی تیم ملی کشورش در جام جهانی روسیه بود که با قهرمانی فرانسوی‌ها به پایان رسید. واران به کشورش کمک کرد تا در لیگ ملت‌ها در فصل ۲۰۲۰-۲۰۲۱ نیز قهرمان شود.

کد خبر 614145

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.