تحقق ۷۴ درصدی درآمدهای مصوب شهرداری تهران در ۶ ماه

عضو شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه ۷۴ درصد درآمدهای مصوب شهرداری در بازه زمانی شش ماهه محقق شده است، گفت: حدود ۱۸ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان از درآمد پیش‌بینی شده محقق شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، میثم مظفر امروز _ یکشنبه یکم آبان‌ماه_ در نود و نهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به گزارش شش ماهه وصول درآمد شهرداری تهران، اظهار کرد: شاهد تحقق ۷۴ درصدی درآمدهای مصوب در این بازه زمانی هستیم، حدود ۱۸ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان از درآمد پیش‌بینی شده محقق شده است، اما تحقق این درآمد به معنای تحقق ۷۴ درصدی پیشرفت فیزیکی و تحقق برنامه‌های مصوب نیست.

وی ادامه داد: از صد درصد بودجه ۳۰ درصد آن مختص به تعریف پروژه‌های زیرساختی و عمرانی شهرداری تهران است که به آن تملک دارایی‌های سرمایه‌ای گفته می‌شود، از این رو دغدغه اصلی ما تحقق برنامه‌ها و پروژه‌های مرتبط با توسعه و تقویت زیرساخت‌های شهر تهران است.

عضو شورای اسلامی شهر تهران خاطرنشان کرد: همچنین ۷۰ درصد مابقی بودجه مربوط به نگهداشت شهر و حقوق و دستمزد است، باید روی تحقق ۳۰ درصد برنامه و بودجه که نگرانی‌هایی در بخش تملک دارایی وجود دارد، تمرکز کنیم.

کد خبر 614132

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.