عملکرد ۲۰۰ درصدی مدیریت جدید شهری تبریز در حوزه عمرانی

شهردار تبریز گفت: علاوه بر پروژه مترو، شهرداری در دوره جدید عملکرد ۲۰۰ درصدی در حوزه عمرانی داشته است، با این حال تلاش می‌کنیم که تا پایان سال چند مسیر جدید به اتمام برسد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری تبریز، یعقوب هوشیار اظهار کرد: با حمایت شورای اسلامی شهر تلاش می‌کنیم عقب ماندگی سال‌های گذشته در مدیریت شهری تبریز را جبران کنیم.

وی با اشاره به اینکه شهرداری تبریز با انبوهی از پروژه‌های ناقص مواجه است، افزود: پروژه مرکز نگهداری سگ‌های بلاصاحب باید چهار، پنج سال پیش تمام می‌شد، اما این اتفاق نیفتاده است.

شهردار تبریز با بیان اینکه پروژه مرکز نگهداری سگ‌های بلاصاحب تا پایان سال به اتمام می‌رسد، تصریح کرد: شهرداری تبریز مسیرگشایی خیابان‌های ابرار و شهید بی‌مثل، دو خیابان در منطقه سه، خیابان صنعت در منطقه شش، خیابان سعید در منطقه هفت، خیابان آرامیان در منطقه هشت، تعدادی خیابان در منطقه ۹ و خیابان علی بقال در منطقه ۱۰ را در دست اجرا دارد.

وی عملکرد شهرداری تبریز در حوزه عمرانی را ۲۰۰ درصد دانست و افزود: غیر از پروژه مترو، شهرداری تبریز در دوره جدید عملکرد ۲۰۰ درصدی در حوزه عمرانی داشته است، با این حال تلاش می‌کنیم تا پایان سال چند مسیر جدید به اتمام برسد و سال آینده نیز پروژه‌های مسیرگشایی در همان سال تکمیل شود.

هوشیار با بیان اینکه شهرداری تبریز مسیرگشایی خیابان‌های ابرار و شهید بی‌مثل، دو خیابان در منطقه سه، خیابان صنعت در منطقه شش، خیابان سعید در منطقه هفت، خیابان آرامیان در منطقه هشت، تعدادی خیابان در منطقه ۹ و خیابان علی بقال در منطقه ۱۰ را در دست اجرا دارد تا در هر یک از مناطق ده‌گانه تبریز حداقل یک پروژه مسیرگشایی تا پایان سال به اتمام برسد.

وی با اشاره به لایحه شهرداری تبریز مبنی بر توانمندسازی زنان بی‌سرپرست و سرپرست خانوار، گفت: یکی از بخش‌های اصلی آسیب‌پذیر در حوزه اجتماعی مربوط به زنان بی‌سرپرست و سرپرست خانوار است که شهرداری تبریز در راستای عمل به رسالت اجتماعی خود به هر کدام از زنان سرپرست خانوار شهر تبریز ۳۰ میلیون تومان وام کم‌بهره اعطا خواهد کرد؛ بر همین اساس با بانک‌های عامل توافق شده است تا مبلغ ۷۰ میلیارد ریال از محل فروش خودروهای تشریفات تأمین و مبلغ ۱۴۰ میلیارد ریال نیز از طریق تسهیلات بانکی فراهم شود.

کد خبر 614117

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.