رشد چند برابری اقدامات شهرداری رفسنجان در یک سال گذشته

شهردار رفسنجان از رشد چند برابری اقدامات شهرداری طی یک سال گذشته نسبت به دوره قبل، خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری رفسنجان، مجید کهنوجی با اشاره به گزارش عملکرد یک ساله شهرداری، اظهار کرد: شهرداری در هر حوزه‌ای نسبت به دوره قبل رشد داشته است، به طور مثال در حوزه زیرسازی و آسفالت ۷۵۰ هزار مترمربع کار انجام شده است در حالی که طبق گزارش منتشر شده، در یک سال نخست دوره قبلی شورای اسلامی شهر، ۱۳۰ هزار مترمربع زیرسازی و آسفالت انجام شده است و اختلاف فاحشی وجود دارد.

وی افزود: در چهار سال دوره قبل شهرداری سالیانه هفت پارک و در مجموع ۳۰ بوستان احداث شد در حالی که در یک سال گذشته ۱۴ بوستان شهری در رفسنجان احداث شده است که نشان می‌دهد احداث سالیانه بوستان در دوره جدید نسبت به دوره قبل دو برابر شده است.

شهردار رفسنجان خاطرنشان کرد: سرانه فضای سبز برای هر نفر یک متر و ۳۰ سانتی‌متر افزایش سرانه داشته است، یعنی اگر جمعیت شهر را ۲۰۰ هزار نفر در نظر بگیریم حدود ۲۶۰ هزار مترمربع فضای سبز به مجموعه اضافه و اقدامات در حوزه‌های فرهنگی، هنری و ورزشی سه برابر شده است.

کهنوجی با بیان اینکه در حال حاضر در ۱۰۰ نقطه شهر پروژه‌هایی در حال انجام است و چه‌بسا اقدامات در بعضی نقاط به صورت سه‌شیفت و شبانه‌روز انجام می‌شود، تصریح کرد: هزینه پل‌هایی که در این دوره احداث کردیم، نصف قیمت پل‌هایی است که طی سه سال گذشته ساخته شده که نشان می‌دهد شهرداری به صورت مستقیم وارد عمل شده است و همه کار به پیمانکار واگذار نشده تا کار با سرعت بیشتری انجام شود.

وی از اخذ مجوز جابه‌جایی مهمان‌شهر رفسنجان خبر داد و گفت: در حال حاضر تنها پیگیر زمین آن هستیم تا اداره کل اتباع در یک مکان مناسب مجوز زمین را صادر کند و بتوانیم ساخت‌وساز آن را آغاز کنیم، اگر زمین تحویل داده شود به شهروندان قول می‌دهیم که ظرف یک‌سال زیرساخت‌های مهمان شهر را آماده کنیم تا جابه‌جایی انجام شود.

شهردار رفسنجان گفت: واحد تعمیرات و نگهداری در شهرداری رفسنجان راه‌اندازی کردیم تا به بحث نگهداری و ترمیم پیاده‌روها، سنگ‌فرش معابر و ترمیم آسفالت معابر پرداخته شود و کار در حال انجام است.

کد خبر 614109

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.