شهر تهران علاوه‌بر توسعه ساخت‌وساز به پایش نیز نیاز دارد

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: از شهرداری تهران درخواست می‌کنم فضای مناسبی جهت غذا دادن به پرندگان فراهم شود، همچنین شهروندان نیز از قرار دادن غذا در مجاورت سطل‌های زباله جلوگیری کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، نرجس سلیمانی امروز _یکشنبه یکم آبان‌ماه_ در نود و نهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران طی تذکری، اظهار کرد: شهر تهران علاوه‌بر توسعه ساخت‌وساز به پایش نیز نیاز دارد، در بعضی از زیرساخت‌ها مانند پل صدر آثار خوردگی سیلاب دیده می‌شود بر همین اساس باید آب‌های سطحی آن منطقه مورد بررسی قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه غذا دادن به حیوانات در دین و فرهنگ ما مورد پذیرش است، ادامه داد: اما به دلیل نبود زیرساخت‌های مناسب غذا دادن در هر منطقه‌ای منجر به جمع‌آوری حیوانات موذی مانند موش می‌شود.

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: از شهرداری تهران درخواست می‌کنم فضای مناسب و زیرساخت‌های لازم جهت غذا دادن به پرندگان فراهم شود، همچنین شهروندان نیز از قرار دادن غذا در مجاورت سطل‌های زباله جلوگیری کنند.

وی با اشاره به کنترل جمعیت حیوانات موذی از سوی شهرداری تهران، تصریح کرد: این مسئله جدی است و باید مورد توجه مدیریت شهری قرار گیرد.

کد خبر 614100

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حسين IR ۲۲:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۱
    0 0
    شهر رو موش برداشته كار از تذكر ديگه گذشته