زندگی شهرنشینی فرصت کمتری برای تفریح و نشاط وجود دارد

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران گفت: در زندگی شهرنشینی شرایط ویژه‌ای داریم که ممکن است فرصت کمتری برای تفریح و نشاط جامعه وجود داشته باشد. شهرداری تهران به عنوان متولی این کلان‌شهر مسئولیت دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد آخوندی امروز _ شنبه سی‌ام مهرماه _ در بازدید از جشنواره وحدت اقوام ایرانی با عنوان «ایران عزیز» اظهار کرد: برای شادی و نشاط و تفریح شهروندان تهرانی که در این زندگی شهرنشینی حتماً نیاز مهمی برای آنان است، در شورا آمادگی داریم که هر برنامه خوبی را تصویب و مقدماتش را فراهم کنیم که این برنامه‌ها در طول سال برگزار شود.

وی ادامه داد: سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران این اقدام را به خوبی انجام داد و امکانی فراهم کرد که در یک محیط مناسب و در یک زمان کوتاه این قدرت به تمام شهروندان یادآوری شود و به ویژه به نسل جوان‌تر آگاهی دهد که ایران یک کشور بزرگ و متشکل از اقوام گوناگون است و پیشینه تاریخی بسیار ارزشمندی دارد. وظیفه خودم می‌دانم از تمام کسانی که برای برگزاری جشنواره «ایران عزیز» تلاش کردند، تشکر ویژه داشته باشم.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران درباره اهمیت ترویج شادی و نشاط در شهر تهران گفت: در زندگی شهرنشینی شرایط ویژه‌ای داریم که ممکن است فرصت کمتری برای تفریح و نشاط جامعه وجود داشته باشد. شهرداری تهران به عنوان متولی این کلان‌شهر در این حوزه هم مسئولیت دارد، در زمان تدوین بودجه هم به دوستان شهرداری اعلام کردیم که در این بخش هر برنامه خوبی که شهرداری تهران اعلام کند حتماً کمیسیون بودجه شورای شهر حمایت می‌کند و تصویب می‌شود.

وی افزود: تاکنون تا جایی که پیشنهاد کردند، این مصوبات را داشتیم و الان هم اعلام می‌کنیم که برای شادی و نشاط و تفریح شهروندان تهرانی که در این زندگی شهرنشینی حتماً نیاز مهمی برای آنان است، در شورا آمادگی داریم که هر برنامه خوبی را تصویب کنیم و مقدماتش را فراهم کنیم که این برنامه‌ها در طول سال برگزار شود و محدود به یک هفته و ۱۰ روز نباشد. شهرداری تهران باید برنامه‌ریزی کند که در تمام روزهای سال برنامه‌های متنوعی برای بهره بردن شهروندان داشته باشیم.

کد خبر 613972

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.