تخصیص ۵۰ تن قیر رایگان به شهرداری/ احداث ایستگاه آتش‌نشانی

شهردار گلدشت از تخصیص ۵۰ تن قیر رایگان به شهرداری خبر داد و گفت: طی شش ماهه نخست امسال، ۳۰ کوچه خاکی شهر آسفالت شده است.

محمدمهدی فردوسی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: بلوار امیر خلبان شهید جمشیدیان ساماندهی، احداث و آماده بهره‌برداری است.

وی از نصب چهار تابلوی راهنمای بزرگ در ورودی‌های شهر با همکاری اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خبر داد و افزود: تکمیل بلوار شهید منتظری با مشارکت اداره کل راهداری اجرا شد و روشنایی و بلوک‌فرش آن در دستور کار است.

شهردار گلدشت خاطرنشان کرد: با مشارکت حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی پروژه پردیس سینمایی شهر شامل سه سالن آغاز و تاکنون ۸۰ درصد پیشرفت داشته است که امیدوارم نیمه دوم سال به انجام برسد.

فردوسی از آغاز عملیات بوستان بهشت به مساحت ۲۱ هزار مترمربع در محله امام رضا خبر داد و اضافه کرد: در طراحی این بوستان زمین ورزشی روباز، مجموعه‌های ورزشی، آلاچیق، مجموعه بازی کودکان و نوجوانان و بخش فرهنگی دیده شده است.

وی از احداث ایستگاه آتش‌نشانی خبر داد و تصریح کرد: مجموعه چند منظوره قلعه سفید با مساحت زیربنای هزار مترمربع در سه طبقه شامل اداری و فرهنگی و مجموعه ورزشی در حال ساخت است.

شهردار گلدشت از تخصیص ۵۰ تن قیر رایگان به شهرداری گلدشت خبر داد و گفت: طی شش ماهه نخست امسال ۳۰ کوچه خاکی شهر آسفالت شده است.

کد خبر 613939

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.