معرفی فرهنگ و سنت لازمه جذب گردشگر است

رئیس کمیته سلامت شورای اسلامی شهر تهران گفت: معرفی فرهنگ، سنت‌ها، آداب و رسوم، صنایع دستی ‌و سبک زندگی اقوام علاوه‌بر توسعه فرهنگ اقوام ایرانی موجب‌ جذب توریست و توسعه صنعت گردشگری نیز خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سوده نجفی امروز _شنبه سی‌ام مهرماه_ در بازدید از جشنواره «ایران عزیز» که میزبان قومیت‌های مختلف ایرانی بود، اظهار کرد: در هیچ کجای دنیا چنین تنوع قومیتی و اتحادی وجود ندارد.

وی با بیان اینکه حضور اقوام ایرانی با فرهنگ‌ها، زبان‌ها و پوشش‌های مختلف در کنار یکدیگر نشان از انسجام، عزمی راسخ و اتحادی ملی دارد، ادامه داد: ضرورت دارد به منظور نشان دادن اتحاد شهروندان کشور همواره چنین اقدامات فرهنگی به صورت مستمر ادامه داشته باشد.

رئیس کمیته سلامت شورای اسلامی شهر تهران اشاره به اینکه یکی از مهم‌ترین ظرفیت‌های برپایی چنین جشنواره‌هایی توسعه کارآفرینی به ویژه برای بانوان است، گفت: ایجاد بسترهای مناسب جهت ارائه محصولات بانوان کارآفرین و سرپرست خانوار در سراسر کشور امری ضروری است، چرا که بزرگ‌ترین دغدغه این بانوان که کسب درآمد و تأمین معیشت است که از این طریق حاصل می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه هر روز از این نمایشگاه به یک قوم اختصاص داشته است و معرفی فرهنگ، سنت‌ها، آداب و رسوم، صنایع دستی و سبک زندگی اقوام علاوه‌بر توسعه فرهنگ اقوام ایرانی موجب جذب توریست و توسعه صنعت گردشگری نیز خواهد شد.

کد خبر 613905

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.