اتحاد و همدلی ویژگی اقوام ایرانی است

رئیس کمیته گردشگری شورای اسلامی شهر تهران گفت: اتحاد و همدلی در تمام طول تاریخ کشورمان یکی از ویژگی‌های همیشگی اقوام بوده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سید احمد علوی امروز _شنبه سی‌ام مهرماه_ با حضور در جشنواره "ایران عزیز" با بیان اینکه کشور ما بسیار بزرگ است و از نظر قومیتی تنوع بی‌بدیلی دارد که در کمتر جای دنیا دیده می‌شود، اظهار کرد: این تنوع قومیت به تبع خود، فرهنگ‌ها و خرده فرهنگ‌های متنوعی دارد که در هر جای دنیا باشد یک ویژگی مثبت محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: برای شهروندان کشور این ویژگی وجود دارد که همیشه فضاها و فرهنگ‌های جدید را ببینید و برای جذب توریست نیز این فضا بسیار بکر و مناسب است و هیچ‌گاه تکراری نمی‌شود.

رئیس کمیته گردشگری شورای اسلامی شهر تهران اتحاد را یکی از ویژگی‌های همیشگی اقوام ایرانی دانست و گفت: اتحاد و همدلی در تمام طول تاریخ کشورمان یکی از ویژگی‌های همیشگی اقوام بوده است. همان طور که شهروندان غیور کشورمان در شرایط سخت و اتفاقاتی مانند سیل خوزستان، زلزله کرمانشاه و بم از تمام قومیت‌ها و استان‌ها برای کمک به هموطنان به میدان آمدند و دست در دست هم برای یاری رساندن به آنها تمام تلاش خود را کردند.

وی برگزاری جشنواره «ایران عزیز» را فرصت مناسبی برای معرفی فرهنگ و اقوام ایرانی دانست و اضافه کرد: این نوع برنامه‌ها به دلیل مسائلی همچون کرونا در سال‌های اخیر کمتر پرداخته شده است و جای کار بسیاری در این حوزه وجود دارد و برگزاری این جشنواره اقدامی بسیار خوب و مؤثر است.

علوی گفت: زحمات تمام افرادی که در برگزاری این جشنواره زیبا کمک کردند، قابل تقدیر است.

کد خبر 613876

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.