چاپ نخستین نشریه داخلی شهرداری رفسنجان

مدیر تدوین عملکردهای سازمانی شهرداری رفسنجان از چاپ و توزیع نخستین شماره چاپی نشریه داخلی شهرداری رفسنجان با عنوان «روایت شهر» خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری رفسنجان، ساجده دهقانی با بیان اینکه اولین شماره نشریه به صورت فایل در فضای مجازی منتشر شده است، اظهار کرد: مدیریت تدوین و عملکرد سازمانی، وظیفه تدوین و تنظیم عملکرد کل مجموعه‌های شهرداری را دارد که پس از آنالیز، ارزیابی و نظارت چاپ و اطلاع‌رسانی می‌شود.

وی افزود: نشریه «روایت شهر» در راستای فعالیت‌های روز افزون و قابل توجه شهرداری منتشر و توزیع می‌شود.

مدیر تدوین عملکردهای سازمانی شهرداری رفسنجان با تشریح عملکرد این واحد طی یک سال گذشته، خاطرنشان کرد: طی مدت مذکور یک فایل و دو کتابچه عملکرد سه ماهه، شش ماهه و یک ساله تهیه و توزیع شده است.

دهقانی تصریح کرد: تنویر افکار عمومی و آگاهی‌بخشی به شهروندان در خصوص عملکرد مدیریت شهری از اهم دلایل انتشار این نشریه بوده است که با تمرکز بر فعالیت‌های عمرانی، خدماتی و فرهنگی تهیه و منتشر می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه چاپ نشریه درون سازمانی را می‌توان نقطه مهم ارتباط و تعامل کارکنان و مدیران با مردم و مسئولان نهادهای ذیربط دانست، گفت: این نشریه تاثیرگذارترین نقش را در فعالیت‌های درون سازمانی بر عهده دارد.

مدیر تدوین عملکردهای سازمانی شهرداری رفسنجان افزود: با انتشار نشریه فوق، گوشه‌ای از فعالیت‌ها و تلاش‌های مدیریت شهری به سمع و نظر شهروندان می‌رسد.

کد خبر 613873

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.