جوسازی‌ها جواب نداد/حذف ایران در برنامه فیفا نبود!+عکس

نشست شورای‌عالی فیفا با مطرح کردن مباحثی که از پیش تعیین شده بود، برگزار شد و هیچ بحثی درباره حذف تیم ملی فوتبال ایران از رقابت‌های جام جهانی قطر در این جلسه مطرح نشد.

به گزارش ایمنا و به نقل از مارکا، طی روزهای گذشته برخی رسانه‌های خارجی به ویژه ایتالیایی‌ها با مطرح کردن احتمال حذف تیم ملی ایران در جام جهانی، به دنبال ایجاد حاشیه برای فوتبال ایران بودند و برخی تلاش کردند با ارسال نامه‌هایی به فیفا این نهاد بین‌المللی را تحت فشار قرار دهند.

درحالی‌که برخی رسانه‌های ایتالیایی مدعی شده بودند فیفا در نشست این هفته خود در مورد حذف ایران از جام جهانی تصمیم خواهد گرفت اما در نشست امروز این نهاد بین‌المللی، هیچ بحثی در مورد فوتبال ایران مطرح نشد.

نشریه مارکا با تاکید بر این موضوع نوشت: «جلسه صبح امروز شورای‌عالی فیفا در آکلندنیوز برگزار شد که طی آن، هیچ بحثی مبنی بر حذف تیم ملی فوتبال ایران از جام جهانی قطر جزو برنامه از پیش تعیین شده این جلسه نبوده است، بنابراین حضور تیم ملی فوتبال ایران برخلاف شایعات اخیر در جام جهانی قطعی خواهد بود.»

به گزارش ایمنا، تیم ملی فوتبال ایران در گروه دوم رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با تیم‌های انگلیس، ولز و آمریکا هم‌گروه است و روز سی‌ام آبان‌ماه در اولین دیدار خود به مصاف تیم ملی انگلیس خواهد رفت.

کد خبر 613849

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.