نحوه کسب سود از بورس در روزهای قرمز شاخص کل

یک کارشناس اقتصادی گفت: حتی در روزهایی که بورس قرمزپوش می‌شود، اگر افراد بدانند کجا سرمایه‌گذاری کنند، این بازار برای آن‌ها سودده است.

محمدرضا شهنام‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: اشتباه افراد آن است که بدون تجربه و شناخت، اقدامی را انجام می‌دهند و پس از آن متضرر می‌شوند.

وی تصریح کرد: اگر شخصی شناختی از بورس ندارد، به‌جای آنکه بدون آگاهی در محلی سرمایه‌اش را وارد کند، باید با شرکت‌های سرمایه‌گذاری مطمئن کار کند تا با مشکلی روبه‌رو نشود.

این کارشناس اقتصادی تأکید کرد: مورد قابل‌توجه دیگر آن است که برای سوددهی بورس نباید عجله کرد وگرنه هر بار، بازنده می‌شویم.

شهنام‌پور یادآور شد: قطعاً افرادی که درگذشته در این بخش سرمایه‌گذاری کرده بودند و با ناخوش شدن این بازار، به سپرده خود دست نزدند، اکنون برنده هستند.

وی تصریح کرد: بنابراین شخصی که در بورس سرمایه‌گذاری می‌کند، در وهله نخست باید آگاهی لازم را داشته باشد و عجله‌ای برای سود سپرده خود نداشته باشد در غیر این صورت زیان می‌بیند.

این کارشناس اقتصادی گفت: حتی در روزهایی که بورس قرمزپوش می‌شود، اگر افراد بدانند کجا سرمایه‌گذاری کنند، این بازار سودده است.

کد خبر 613842

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.