آغاز ثبت‌نام هفتمین جشنواره آموزشی جایزه ملی ایثار

مدیرکل امور شاهد و ایثارگر از آغاز ثبت‌نام هفتمین جشنواره آموزشی جایزه ملی ایثار ویژه دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور از امروز خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از وزارت بهداشت، غلامعلی جاودان با بیان اینکه ثبت‌نام هفتمین جشنواره آموزشی جایزه ملی ایثار ویژه دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور از امروز _ شنبه سی‌ام مهرماه_آغاز می‌شود، اظهار کرد: دانشجویان شاهد و ایثارگر می‌توانند با مراجعه به سایت https://vsa.behdasht.gov.ir/ اخبار و اطلاعات جشنواره را دریافت و طبق ضوابط آیین‌نامه جشنواره (درج شده در سایت اداره کل امور شاهد و ایثارگر) و از طریق سامانه https://melliisar.behdasht.gov.ir/ ثبت‌نام خود را انجام دهند.

وی با اشاره به شرایط و ضوابط شرکت در جشنواره، افزود: این جشنواره در پنج مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکترای حرفه‌ای، PhD و تخصص و با لحاظ شدن شرط معدل و امتیاز ایثارگری برگزار خواهد شد.

مدیرکل امور شاهد و ایثارگر تصریح کرد: ارزیابی پرونده دانشجویان شرکت‌کننده، صرفاً از طریق سامانه جشنواره ملی ایثار صورت می‌گیرد و حداکثر ۱۵ نفر از دانشجویان گروه هدف که بالاترین امتیاز در مقطع-رشته مربوطه را کسب کنند، به عنوان برگزیدگان نهایی به بنیاد شهید و امور ایثارگران معرفی می‌شوند.

کد خبر 613822

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.