۱۳ پارکینگ توسط مدیریت نت شهرداری اصفهان کنترل می‌شود

مدیر نگهداری و تعمیرات ابنیه فنی معاونت عمران شهری شهرداری اصفهان گفت: علاوه بر وجود ۱۵۰ پل سواره‌رو، ۳۰ پارکینگ در سطح مناطق پانزده‌گانه وجود دارد که ۱۳ پارکینگ تحت پوشش نگهداری و تعمیرات است و مابقی در برنامه اجرای فاز بعدی خواهد بود.

مسعود توکلی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: تمام مناطق پانزده‌گانه باید با حساسیت بیشتری، نسبت به نگهداری و تعمیرات ابنیه فنی اقدام کنند.

وی با اشاره به اهمیت نگهداشت ابنیه فنی در پروژه‌های شهری، ادامه داد: در مباحث اعتبارات، ممکن است این موضوع سهم کمتری داشته باشد، اما در اهمیت حفظ دارایی‌های مناطق این مهم سهم بالاتری خواهد داشت.

مدیر تعمیرات و نگهداری ابنیه فنی معاونت عمران شهری شهرداری اصفهان با بیان اینکه ۱۱ پل مکانیزه در سطح شهر و ۷۸ دستگاه آسانسور نیز تحت کنترل مدیریت نگهداری و تعمیرات شهرداری اصفهان است، افزود: از این پس اقدامات تعمیراتی پل‌های سواره‌رو به‌صورت کلی و جزئی طبق قراردادی که با سازمان عمران شهرداری اصفهان منعقد شده است، توسط این سازمان انجام خواهد شد که از جمله اقدامات انجام شده می‌توان به پل آزادگان، پل شریعتی، پل غدیر و پل چمران اشاره کرد.

مدیر نگهداری و تعمیرات ابنیه فنی معاونت عمران شهری شهرداری اصفهان با تاکید بر لزوم ایمن‌سازی نرده‌های پل‌های سطح شهر، تصریح کرد: تمام مناطق شهرداری لازم است با حساسیت بیشتر و بازدیدهای مکرر هرگونه نقص ایمنی در نرده‌های پل مشاهده شد را هرچه سریع‌تر با هماهنگی این مدیریت برطرف کنند.

وی گفت: با توجه به مباحث خوردگی و آسیب‌پذیری سازه‌های بتنی به‌ویژه پل‌ها در اثر تجمع دی‌اکسید کربن و به اصطلاح دوده گرفتن زیر عرشه پل‌ها و سیاه شدن بتن‌ها، انجام شست‌وشوهای دوره‌ای ضروری است.

توکلی‌پور تاکید کرد: با توجه به تخصصی بودن عملیات تعمیرات و نگهداری، لازم است ناظران ادارات عمران مناطق پانزده‌گانه جهت آموزش‌های لازم معرفی شوند تا بتوانند در کنترل دقیق و نظارت بر انجام کار به نحو احسن ایفای نقش کنند.

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر وجود ۱۵۰ پل سواره‌رو، ۳۰ پارکینگ در سطح مناطق پانزده‌گانه وجود دارد که ۱۳ پارکینگ تحت پوشش نگهداری و تعمیرات است و مابقی در برنامه اجرای فاز بعدی خواهد بود.

کد خبر 613803

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.