ارائه ۱۵ پروژه مهم در همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری شهر اراک

رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اراک گفت: حدود ۱۵ پروژه مهم و بزرگ در شهر اراک طراحی شده است که کتابچه آن روزهای چهارم و پنجم آبان‌ماه در همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری توزیع خواهد شد.

سیدفرامرز مهاجرانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: نشان دادن ظرفیت‌های شهر اراک در حوزه‌های مختلف از مهم‌ترین اهداف همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری است که در جریان آن پروژه‌های متعددی در حوزه‌های حمل‌ونقل و محیط زیست، تجارت و گردشگری، فرهنگ و هنر برای سرمایه‌گذاران معرفی خواهد شد.

وی ادامه داد: تعدادی از سفرا و شهرداران خارج از کشور به این همایش دعوت شده‌اند و علاوه بر سرمایه‌گذاران داخلی، ثبت‌نام از سرمایه‌گذاران دیگر شهرهای کشور انجام شده است و در حال صدور آی‌دی کارت برای این میهمانان هستیم، همچنین از طریق استانداری و از بدنه دولت نیز میهمانان ویژه‌ای در همایش حضور خواهند داشت.

رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اراک افزود: بسته‌های سرمایه‌گذاری آماده و حدود ۱۵ پروژه مهم و بزرگ طراحی شده است که کتابچه آن به دعوت‌شدگان همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری ارائه خواهد شد، همچنین با حضور مهندسان مشاور و معاونان شهردار، موضوعات در پنل تخصصی ارائه خواهد شد و در روز دوم سرمایه‌گذاران می‌توانند از پروژه‌ها بازدید کنند تا با اشراف کامل به موضوعات، خود را برای امضای تفاهم‌نامه آماده کنند.

وی تصریح کرد: شهرک سلامت، نمایشگاهی دائمی صنعت، نمایشگاه دائمی ساختمان، مجتمع انبوه‌سازی ۱۲۰ واحدی، نمایشگاه دائمی گل و گیاه شهر، استخراج انرژی از پسماند، پروژه‌های قدیمی و نامی شهر همچون دره‌گردو، بام اراک و پارک جنگلی شهید باهنر از جمله طرح‌هایی است که برای سرمایه‌گذاری در این همایش به میهمانان ارائه خواهد شد.

کد خبر 613789

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.