مهیا شدن زیرساخت‌ها و امکانات لازم در شهرک باهنر و سیدالشهدا

شهردار زرند گفت: شهروندانی که در شهرک شهید باهنر و سیدالشهدا زندگی می‌کنند از زیرساخت‌ها و امکانات لازم برای زندگی ایمن برخوردار می‌شوند تا با خیالی آسوده به مرکز شهر دسترسی داشته باشند.

علی ضیاء‌الدینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، از آسفالت بلوار شورا تا یک ماه آینده خبر داد و اظهار کرد: با توجه به آغاز عملیات اجرایی آسفالت کمربندی شرقی شهر زرند و رفع موانع آن، در جلسه‌ای با اداره راه‌وشهرسازی، نیروگاه زرند، امور برق، اداره آب و فاضلات تصمیماتی اتخاذ شده است.

وی افزود: ارائه خدمات به روز و مطلوب به شهروندان از سیاست‌های اصلی مدیریت شهری شهرداری زرند است؛ بنابراین تمام مدیران شهرستانی باید برای تحقق برنامه و رضایت شهروندان به صورت جهادی تلاش کنند.

شهردار زرند خاطرنشان کرد: ایجاد بسترهای مناسب و توسعه‌ای در سطح شهر از مؤلفه‌های داشتن شهری مدرن است و برای توسعه و آبادانی شهر باید تلاش جهادی انجام شود تا شهروندان شاهد تلاش شهرداری برای تأمین آسایش و رفاه شهروندان باشند.

ضیاء‌الدینی ادامه داد: شهروندانی که در شهرک شهیدباهنر و سیدالشهدا زندگی می‌کنند، باید از زیرساخت‌ها و امکانات لازم برای زندگی ایمن برخوردار شوند تا بتوانند با خیالی آسوده به مرکز شهر دسترسی پیدا کنند.

وی خواستار ایمن‌شدن تأسیسات خروجی بلوار شورا شد و تاکید کرد: با توجه به آسفالت این بلوار، حد فاصل میدان دانشگاه تا شهرک شهید باهنر ظرف یک ماه آینده باید تمام زیرساخت‌های لازم و ایمن فراهم و کارشناسی شود.

شهردار زرند گفت: لازم است سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری نسبت به طراحی فضای سبز و اجرای آن با همکاری عوامل نیروگاه حرارتی در رفیوژ میانی بلوار اقدام کند.

ضیاء‌الدینی افزود: با توجه به جمع شدن آب‌های ناشی از بارندگی در محل تقاطع ورودی بلوار، شرکت توانیر با قید فوریت و پس از مطالعات توپوگرافی و هیدرولوژی منطقه در نقطه طراحی شده یک دهنه پل به صورت باکس آماده کرده است تا با همکاری اداره راهداری و شهرداری خریداری و نصب شود.

کد خبر 613766

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.