۶۵۰ متر از خیابان آتشگاه مسیر BRT می‌شود

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان گفت: احداث خط BRT خیابان آتشگاه در دو طرف رفیوژ میانی این خیابان به طول ۶۵۰ متر با ۳۰ میلیارد ریال اعتبار در مرحله تعیین پیمانکار است.

سیدسلمان قاضی‌عسگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: بر اساس مطالعات جامع حمل‌ونقل همگانی، شهرداری اصفهان به‌منظور استفاده بهینه از امکانات موجود برای توسعه پایدار شهر و ارتقای سلامت شهروندان اقدام به توسعه خطوط تندروی اتوبوسرانی کرده است.

وی تصریح کرد: احداث خط BRT خیابان آتشگاه در دو طرف رفیوژ میانی این خیابان به طول ۶۵۰ متر با ۳۰ میلیارد ریال اعتبار در مرحله تعیین پیمانکار است.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان با اشاره به تأثیر مثبت اتوبوس‌های تندرو در کاهش ترافیک شهر، خاطرنشان کرد: عملیات عمرانی ایجاد چهارمین خط تندروی اتوبوسرانی، حدفاصل کندروی اتوبان شهید خرازی تا خیابان شهید حجازی به‌زودی آغاز خواهد شد.

وی با بیان اینکه این پروژه با هدف تسهیل در تردد شهروندان، ارتقای زیرساخت‌های حمل‌نقل عمومی و در راستای خدمت‌رسانی شایسته به شهروندان در مدت پنج ماه به بهره‌برداری می‌رسد، اضافه کرد: BRT نوع جدیدی از سیستم‌های حمل‌ونقل عمومی محسوب نمی‌شود، بلکه در واقع خطوط پرسرعت اتوبوسرانی است که از تمام امکانات و تکنولوژی‌های به‌روز برای افزایش سرعت حرکت اتوبوس‌ها بهره می‌برد.
کد خبر 613761

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.