باشگاه‌های لالیگا در آستانه اعتصاب!

روزنامه‌های ورزشی امروز کشور انگلیس خبرهای مختلفی را پوشش داده‌اند که خواندن آن خالی از لطف نیست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روزنامه‌های مختلف انگلیسی خبرهای ورزشی این کشور را به صورت روزانه در یک بسته خبری مورد بررسی قرار داده‌اند که از نقل و انتقالات گرفته تا خبرهایی درخصوص سایر رشته‌ها تحت پوشش آن است.

بسته خبری امروز __ شنبه سی‌ام مهر ۱۴۰۱_ به شرح زیر است:

دیلی میل:

* ویلفرد زاها ممکن است از مذاکرات جدید برای تمدید قرارداد خودداری کند و تابستان آینده کریستال پالاس را ترک کند، زیرا او به دنبال انتقال به یکی از شش باشگاه بزرگ لیگ انگلیس است.

* ریس جیمز اعتراف کرد که یک جراح به او گفته است که به دلیل آسیب دیدگی زانو که در اوایل اکتبر در بازی با میلان متحمل شده است، ممکن است فقط دو ماه از میادین دور باشد.

* گفته می‌شود داوید دخیا ممکن است در پایان فصل منچستریونایتد را ترک کند و تعدادی از تیم‌های لالیگا آماده جذب ستاره اسپانیایی هستند.

* اگر فرنکی دی یونگ تصمیم به ترک بارسلونا در پنجره نقل و انتقالات ژانویه بگیرد، منچستریونایتد، چلسی و لیورپول او را زیر نظر خواهند گرفت.

* مارسی احتمال جذب کریستیانو رونالدو را در پنجره نقل و انتقالات ژانویه رد کرد زیرا پابلو لونگوریا، مدیرعامل این تیم مدعی شد که تیم آنها بیش از هر فرد دیگری در اولویت قرار دارد.

* گری کالدول، مدافع سابق ویگان و سلتیک، در آستانه قبول سرمربیگری باشگاه اکستر سیتی است.

دیلی میرر:

* پس از گزارش‌هایی مبنی بر اینکه اریک تن هاخ قصد دارد دروازه بان سابق شیاطین سرخ را به اولدترافورد بازگرداند، به نظر می‌رسد ادوین فن در سار آماده بازگشت به منچستریونایتد است.

* باشگاه‌های لالیگا در آستانه اعتصاب هستند زیرا برنامه بازی‌های آنها بسیار فشرده و پیچیده شده است و آنها از این روند ناراضی هستند.

* استون ویلا روبن آموریم را هدف شماره یک خود برای کادر مربیگری قرار داده است، اما او با قیمتی گزاف این پیشنهاد را قبول خواهد کرد.

اتلتیک:

* انتظار می‌رود جسی مارش هدایت بازی لیدز یونایتد مقابل فولام را بر عهده بگیرد.

* روبن آموریم یکی از نامزدهایی است که استون ویلا در مورد جایگزینی استیون جرارد با آنها صحبت‌هایی انجام داده است.

ایندیپندنت:

* روبن آموریم، سرمربی اسپورتینگ لیسبون از پذیرفتن پیشنهاد مربیگری استون ویلا خودداری کرده است

تایمز:

* منشوری برای مالکان لیگ برتر بی سر و صدا در این فصل اجرایی شده است که آنها را متعهد می‌کند که به حرف‌های هواداران خود گوش دهند، از هرم فوتبال حمایت کنند و فقط از طریق "شایستگی ورزشی فعلی" به اروپا راه پیدا کنند.

* آژانس مبارزه با دوپینگ روسیه با اعلام اینکه رأی خود در مورد پرونده دوپینگ کامیلا ولیوا ژیمناستیک‌کار این کشور، مخفی نگه داشته خواهد شد، جنجال بیشتری برانگیخت.

سان:

* گفته می‌شود منچستریونایتد می‌تواند ژائو فلیکس را در ژانویه به جای کریستیانو رونالدو جذب کند.

* دستیار سابق چلسی، جودی موریس، صحبت‌هایی را برای تبدیل شدن به سرمربی جدید وست بروم انجام داده است.

* روبن نوس هافبک ولورهمپتون اذعان می‌کند که رد کردن پیشنهاد منچستریونایتد و آرسنال و بازی برای بارسلونا و یک "امتیاز" خواهد بود.

دیلی استار:

* لیونل مسی با نام بردن از برزیل و فرانسه که فکر می‌کند بیشترین شانس را برای قهرمانی در جام جهانی دارند، انگلیس را نادیده گرفت.

به منچستریونایتد و آرسنال گفته شده است که اگر علاقه به جذب مهاجم ناپولی دارند، باید ۸۸ میلیون پوند برای جذب ویکتور اوسیمن بپردازند.

نمانیا ویدیچ مدافع سابق و صربستانی منچستریونایتد فاش کرده که اگر الکس فرگوسن در منچستریونایتد نبود، پیش از حضور در جمع شیاطین سرخ، به لیورپول می‌رفت.

دیلی رکورد:

* استیون رابینسون یکی از نام‌هایی است که برای هدایت تیم ملی فوتبال ایرلند شمالی در نظر گرفته شده است.

کد خبر 613752

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.