پیوست زیست‌محیطی و مناسب‌سازی در طرح‌های عمرانی لحاظ می‌شود

شهردار بندرانزلی گفت: شهرداری در اجرای تمام طرح‌های عمرانی در نقاط مهم شهر، پیوست زیست‌محیطی و مناسب‌سازی معابر را برای تسهیل در تردد جانبازان، معلولان و نابینایان لحاظ می‌کند.

مهدی خلیلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: ایجاد امکانات تردد و دسترسی آسان در معابر و نقاط مهم شهری برای جانبازان، معلولان و نابینایان یکی از برنامه‌ها و اولویت‌های اصلی شهرداری است.

وی افزود: به‌تازگی، عملیات موزائیک‌کاری فضای جنب ورزشگاه «سیروس قایقران» با موزائیک زرد رنگ خط عابر پیاده نابینایان اجرا و با درخواست اداره بهزیستی، رمپ دسترسی برای جانبازان و معلولان در برخی مسیرها احداث و معابر اصلاح و مناسب‌سازی شده است.

شهردار انزلی با بیان اینکه پارک در حال احداث کودک مسکن مهر در کلویر دو، بیش از ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و این پارک برای جانبازان و معلولان مناسب‌سازی می‌شود، خاطرنشان کرد: انتقال واحدهای شهرداری به ساختمان جدید در کشتارگاه سابق انجام شده و تنها جانمایی دو واحد باقی مانده است، در این ساختمان با نظر کمیته مناسب‌سازی شهرستان، آسانسور و رمپ دسترسی برای جانبازان و معلولان نصب می‌شود.

خلیلی با بیان اینکه سال‌ها قبل، تحت نظارت بهزیستی نقاطی در شهر برای پارک خودروی جانبازان و معلولان تعیین و تابلوی آن توسط شهرداری نصب شده است، تاکید کرد: در تمام طرح‌های عمرانی پیوست‌های زیست محیطی و مناسب‌سازی معابر و نقاط مهم شهر برای تسهیل تردد جانبازان، معلولان و نابینایان لحاظ می‌شود.

به گزارش ایمنا، بندرانزلی با ۱۴۰ هزار نفر جمعیت در ۴۰ کیلومتری غرب مرکز گیلان واقع شده است.

کد خبر 613718

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.