حمایت کلوپ از اسطوره لیورپول پس از اخراج!

سرمربی فعلی لیورپول از اسیتون جرارد پس از اخراج از استون ویلا حمایت کرده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، استیون جرارد پس از یک شروع ضعیف، از استون ویلا اخراج شد، اما یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول از او حمایت کرده است.

جرارد پس از شکست سنگین سه بر صفر مقابل فولام، پنجشنبه شب هفته پیش از استون ویلا اخراج شد. این دومین تجربه سرمربی‌گری اسطوره لیورپول پس از دوران حضورش در رنجرز بود و کلوپ از او حمایت کرد تا در کوتاه‌ترین زمان بتواند به دنیای مربیگری بازگردد.

کلوپ در کنفرانس مطبوعاتی خود گفت: "فکر نمی‌کنم که باید نگران استیوی (جرارد) باشیم. او به اندازه کافی از فوتبال اطلاعات دارد و چنین چیزهایی (اخراج) ممکن است رخ دهد. همیشه در زندگی، همه ما، چه در اینجا (لیورپول) و چه در آنجا (استون ویلا) ضربه می‌خوریم، همه چیز به نحوه پاسخ دادن شما به مشکلات، بستگی دارد. همه شما هنوز استیوی را بهتر از من می‌شناسید؛ او همیشه پس از هر مشکل بر می‌گشت، پس این بار هم من مطمئن هستم که او پرقدرت‌تر از قبل، بازخواهد گشت، شک نکنید."

جرارد، از زمانی که هدایت استون ویلا را برعهده گرفت، تنها ۱۳ پیروزی کسب کرده و با همین آمار هم تیم را ترک می‌کند. آنها در حال حاضر در جدول، در منطقه سقوط قرار ندارند، اما فقط به علت تفاضل گل بهتر این اتفاق رخ داده و در ۸ بازی اخیر خود فقط ۴ گل به ثمر رسانده‌اند.

مشخص نیست قدم بعدی جرارد چه خواهد بود اما استون ویلا اکنون در جستجوی سرمربی جدید خود است. آنها در تاریخ ۲۳ اکتبر با برنتفورد روبرو می‌شوند و سعی می‌کنند سرمربی خود را در سریع‌ترین زمان ممکن، انتخاب کنند. از توماس فرانک، روبن آموریم و مائوریسیو پوچتینو برای حضور در ویلا پارک (ورزشگاه استون ویلا) نام برده می‌شود.

کد خبر 613717

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.