دشمن بنزما کسب توپ طلا ۲۰۲۲ را به او تبریک گفت!

متئو والبوئنا که دشمنی طولانی‌مدتی با کریم بنزما داشت، کسب توپ طلا را به او تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، متئو والبوئنا به «کریم بنزما» که برنده توپ طلا ۲۰۲۲ شد تبریک گفت، به‌رغم اینکه بازیکن مادریدی قبلاً به دلیل باج‌گیری از او مجرم شناخته شده بود.

بنزما دوشنبه شب هفته گذشته پس از یک فصل خیره‌کننده که در آن ۴۴ گل برای تیمش در تمام رقابت‌ها به ثمر رساند، برنده توپ طلا شد. او توسط همگان در سراسر جهان فوتبال مورد تمجید قرار گرفته و والبوئنا آخرین نفری است که به شکل عجیبی، به وی تبریک گفته است.

والبوئنا در صحبت با رسانه 90 Football گفت: «برای او خوشحالم، لیاقتش را دارد. در زندگی، باید صادق باشید؛ همیشه می‌دانستم که چگونه بین فوتبال و خارج از آن تفاوت قائل شوم. او یک مهارت شگفت‌انگیز داشت، فصل فوق‌العاده‌ای هم پشت سر گذاشته بود. وقتی سال‌ها در باشگاهی مانند رئال مادرید بازی می‌کنید و عملکرد خوبی دارید، قطعاً مستحق دریافت چنین جایزه‌ای هستید.»

این زوج در سال ۲۰۱۵ درگیر یک موضوع جنجالی شدند و بنزما در سال ۲۰۲۱ مجرم شناخته شد. او همچنان به بی‌گناهی خود اقرار می‌کند اما در ژوئن ۲۰۲۲ از تلاش برای لغو این محکومیت صرف‌نظر کرد. در نتیجه این جنجال، بنزما بیش از ۶ سال از انجام بازی برای تیم ملی فوتبال فرانسه محروم شد و در سال ۲۰۲۱ برای مسابقات قهرمانی اروپا، بالاخره به اردوی خروس‌ها دعوت شد.

بنزما پس از کسب عنوان بهترین بازیکن جهان، به‌دنبال اثبات این واقعیت است که بی‌جهت این عنوان را کسب نکرده است، او و رئال‌مادرید امشب در لالیگا میزبان سویا هستند.

کد خبر 613714

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.