اجرای هدفمند آسفالت در معابر شهر اصفهان

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان با اشاره به توجه به کاربری معابر در اجرای عملیات آسفالت گفت: برای معابر دارای ترافیک سنگین از جمله مسیرهای ویژه اتوبوس‌های تندرو و مسیرهای دارای شیب خاص از آسفالت‌های مخصوص استفاده شده است تا در آینده مشکلی برای آنها ایجاد نشود.

امیرعباس رحمتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: سازمان عمران شهرداری اصفهان در نیمه نخست سال‌جاری توانست ۷۲ هزار تن آسفالت در معابر سطح شهر اصفهان اجرا کند.

وی ادامه داد: از نخستین روزهای کاری سال ۱۴۰۱، کارکنان سازمان عمران شهرداری اصفهان عملیات اجرایی آسفالت معابر و پروژه‌های شهر اصفهان را آغاز کردند و با در نظر گرفتن صرفه و صلاح شهر، عملیات اجرایی آسفالت در بخش‌های آسفالت‌تراشی، اجرای آسفالت جایگزین و همچنین روکش آسفالت معابر اصلی و پروژه‌های در دست احداث، در دستور کار قرار گرفت.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان با اشاره به عملیات اجرایی آسفالت معابر، خاطرنشان کرد: این عملیات با رعایت تمام نکات فنی مطابق نشریه‌های فنی و اجرایی و تحت نظارت کامل و دائمی آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک شهرداری اصفهان و در نظر گرفتن اینکه هر محل کاربری، شرایط و بهره‌برداری مخصوص به خود را دارد، اجرا شده است.

وی تصریح کرد: در اجرای عملیات آسفالت‌های جایگزین آسفالت‌تراشی و روکش‌های آسفالت معابر از آسفالت سرباره‌ای، پلیمری و آسفالت‌هایی که با پودر لاستیک تولید می‌شود در دانه‌بندی‌های مختلف استفاده کرده‌ایم تا شاهد دوام و مقاومت بیشتری باشیم و بتوانیم مسیر هموار با عمر طولانی‌تری را در اختیار شهروندان قرار دهیم.

رحمتی با اشاره به توجه به کاربری معابر در اجرای عملیات آسفالت گفت: برای معابر دارای ترافیک سنگین از جمله مسیرهای ویژه اتوبوس‌های تندرو و مسیرهای دارای شیب خاص از آسفالت‌های مخصوص استفاده شده است تا در آینده مشکلی برای آنها ایجاد نشود.

کد خبر 613672

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.