تارتار: گل‌گهری‌ها به‌دنبال وقت‌کشی بودند/ باید از شکست امروز درس بگیریم

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: برای بهتر شدن شرایط به یک پیروزی نیاز داریم، بازی امروز برایمان تمام شد و از آن درس خواهیم گرفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی تارتار پس از شکست یک بر صفر ذوب‌آهن مقابل گل‌گهر در هفته دهم لیگ‌برتر، در کنفرانس‌خبری پس از بازی اظهار کرد: قبل از اینکه درباره بازی امروز توضیح بدهم باید از هر دو تیم بابت نمایش خوبی که ارائه کردند تشکر کنم؛ همچنین از بازیکنانم تشکر می‌کنم که تا سوت پایان بازی جنگیدند و برای رسیدن به گل بسیار تلاش کردند.

وی درخصوص قضاوت تیم‌داوری در این دیدار افزود: آقای رحیم‌زاده به‌همراه کمک‌هایش بسیار دقیق و درست کار کرد اما به‌نظرم در صحنه‌ای که گل خوردیم دچار اشتباه شدیم؛ به گل‌گهر بابت تیم بسیار با کیفیتی‌که دارند تبریک می‌گویم، ما نیز باید در بازی‌های بعدی‌مان نمایش خوبی را ارائه کنیم تا به پیروزی دست پیدا کنیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن ادامه داد: در هفته‌های گذشته تساوی‌ها و البته شکست در بازی امروز، شرایط را مقداری برایمان سخت کرده، باید برای بهتر شرایط‌مان، به یک پیروزی برسیم؛ این بازی برای ما تمام شده و باید از شکست امروز درس بگیریم.

تارتار در رابطه با وقت تلف‌کردن بازیکنان گل‌گهر خاطرنشان کرد: بازیکنان گل‌گهر خود را روی زمین می‌انداختند، نمی‌گویم به‌صورت عمد این اقدام را انجام می‌دادند شاید واقعاً دچار مصدومیت شده بودند. در صحنه مصدومیت بایناما من حضور داشتم و دیدم بایناما به‌دلیل خستگی قصد داشت وقت بازی را نگه‌دارد تا نفسی تازه کند. درصورتی‌که تیم ما عقب بود و دلیلی نداشت که بازی را متوقف کنیم. هرجایی که بازی جوانمردانه بوده بازیکنانم پیش‌قدم بوده‌اند، اما هدف بایناما تلف‌کردن وقت به‌سود گل‌گهر بود، من همیشه به بازیکنانم گفته‌ام در زمین به‌طور جوانمردانه بازی کنید.

وی درباره سبک بازی تیمش اظهار کرد: سعی می‌کنیم در دقیقه ۸۰ به‌بعد اگر بازی را عقب باشیم، بازی مستقیم را در دستور کار قرار دهیم، این نوع بازی‌کردن کسل‌کننده است و تماشاگران را اذیت می‌کند، اما وقتی دیگر راه‌حلی پیش‌رو ندارید از هر نوع تاکتیکی استفاده خواهید کرد.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن ادامه داد: آرمان اکوان یکی دو هفته است که از بند مصدومیت رهایی پیدا کرده و هنوز به‌گونه‌ای که می‌تواند به ما کمک کند آماده نیست. او بازیکن بسیار آماده و خوبی است، قبل از مصدومیت به‌ما کمک زیادی کرده و امیدوارم هرچه زودتر به آمادگی لازم برسد تا در ادامه فصل از او استفاده کنیم.

تارتار در پایان درخصوص دعوت‌نشدن بازیکنی از ذوب‌آهن به تیم‌ملی گفت: ما به تصمیمات کادرفنی تیم‌ملی احترام می‌گذاریم، طبیعتاً هر تیمی کادرفنی خود را دارد و بازیکنان مدنظرشان را انتخاب می‌کنند. البته‌که ذوب‌آهن هم می‌توانست در تیم‌ملی بازیکنی داشته باشد؛ مسئله مهم و قابل‌توجه برای تیم خودمان این است که اگر می‌خواهیم شاهد اتفاقات خوبی باشیم و بازیکنان‌مان به تیم‌ملی دعوت شوند باید رتبه خود در جدول را ارتقا دهیم.

کد خبر 613667

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.