مهدی تاج: فیفا هیچ تصمیمی برای حذف ایران از جام‌جهانی ندارد

باوجود اخبار زیادی مبنی‌بر جلسه فیفا درخصوص تصمیم برای حذف ایران از جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر، رئیس فدراسیون فوتبال چنین مسئله‌ای را تکذیب و رد کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، با وجود انتشار برخی خبرها درباره احتمال بررسی حذف تیم‌ملی ایران از جام‌جهانی ۲۰۲۲، دستور جلسه فردای فیفا در سایت این فدراسیون قرار گرفته و در آن موردی مبنی بر بررسی حذف تیم‌ملی ایران یا هرگونه تغییر دیگری در تیم‌های حاضر در جام‌جهانی دیده نمی‌شود.

فردا اجلاس سران فیفا برگزار می‌شود و موارد مختلف مدیریتی از جمله دریافت گزارش از کمیته‌های مختلف فیفا و هم‌چنین گزارش‌های نهایی از روند برگزاری جام‌جهانی قطر دریافت می‌شود.

اما با اعلام مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال ایران، در اجلاس فیفا هیچ دستور جلسه‌ای مبنی بر تحریم، حذف و کنار گذاشتن تیم‌ملی ایران از جام‌جهانی ۲۰۲۲ وجود ندارد و ادعای سایت ایتالیایی خلاف واقع است.

ادعای حذف ایران از جام‌جهانی به علت مسائل سیاسی را برای نخستین مرتبه رسانه‌هایی مثل تلگراف اعلام کردند و در ادامه دیگر رسانه‌ها در مورد آن به بحث پرداختند. موضوعی‌که حالا توسط رئیس فدراسیون فوتبال تکذیب شده است و تیم‌ملی در جام‌جهانی حضور پیدا می‌کند.

کد خبر 613662

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.