راهیابی یزدانی و آذرپیرا به دیدار پایانی

امیرمحمد یزدانی و امیرعلی آذرپیرا با عبور از سد حریفان خود، به دیدار پایانی رقابت‌های کشتی‌آزاد زیر ۲۳سال قهرمانی جهان صعود کردند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رقابت‌های کشتی‌آزاد زیر ۲۳ سال قهرمانی جهان از ساعت ۱۸:۱۵ امروز_ جمعه بیست‌ونهم مهرماه _در شهر پونت‌ودرا کشور اسپانیا آغاز شد و آزادکاران ملی‌پوس ایران بر روی تشک مقابل حریفان خود قرار گرفته‌اند که امیرمحمد یزدانی و امیرعلی آذرپیرا راهی فینال اوزان خود شدند.

در وزن ۷۰ کیلوگرم امیرمحمد یزدانی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۱۵ بر ۵ تالگات سیرباز قهرمان آسیا از قزاقستان را مغلوب کرد و به مرحله یک‌چهارم نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه ۱۷ بر ۷ از سد کوتا تاکاهاشی از ژاپن گذشت و به مرحله نیمه‌نهایی راه یافت.

یزدانی در این دیدار با نتیجه ۴ بر ۲ از سد یحیی توماس از آمریکا گذشت و به دیدار فینال راه یافت. وی در این دیدار به مصاف گئورگی الباکیدزه قهرمان زیر ۲۳ سال اروپا از گرجستان می‌رود.

در وزن ۹۷ کیلوگرم امیرعلی آذرپیرا در دور نخست با نتیجه ۱۲ بر ۲ واسیل سووا از اوکراین را مغلوب کرد و به مرحله یک‌چهارم نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه ۱۰ بر صفر ریچارد وق از مجارستان را مغلوب کرد و به مرحله نیمه‌نهایی راه یافت.

آذرپیرا در این دیدار با نتیجه ۸ بر صفر از سد ارطغرل آگجا از آلمان گذشت و راهی دیدار فینال شد. وی در این دیدار به مصاف تانر اسلوان از آمریکا خواهد رفت.

کد خبر 613657

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.