رونالدو در مراسم توپ طلا ۲۰۲۲ چند رای کسب کرد؟

فرانس فوتبال اعلام کرد کریس رونالدو در مراسم توپ طلا سال ۲۰۲۲ حتی یک رای هم کسب نکرده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کریستیانو رونالدو در فهرست توپ طلای ۲۰۲۲ در رده بیستم قرار گرفت، اما مشخص شد که مهاجم منچستریونایتد هیچ رأی دریافت نکرده است.

این رتبه برای کسی که برنده پنج جایزه معتبر فردی در ۱۷ سال اخیر بوده است، اصلاً جایگاه خوبی محسوب نمی‌شود، رونالدو از زمان بازگشت به اولدترافورد در تابستان ۲۰۲۱، شرایط سختی را پشت سر گذاشته است. لیست رأی نیاوردن کریس توسط فرانس فوتبال فاش شده است. این بازیکن ۳۷ ساله یکی از ۱۱ بازیکنی بود که هیچ رأی از هیئت داوران توپ طلا کسب نکرد.

سایر بازیکنانی که در نظرسنجی توپ طلا رأی کسب نکردند، عبارتند از: هری کین، ترنت الکساندر-آرنولد، فیل فودن، برناردو سیلوا، ژائو کانسلو، جاشوا کیمیچ، مایک میگنان، کریستوفر نکونکو، داروین نونز و آنتونیو رودیگر. این درحالی است که کریم بنزما، مهاجم رئال مادرید، جایزه را به خود اختصاص داد و ملی‌پوش فرانسوی توانست ۸۹ رأی از ۹۳ رأی هیئت منصفه هیئت داوری را به دست آورد

ملی پوش پرتغالی در فصل جاری برای حضور در ترکیب یونایتد تلاش می‌کند و از آنجایی که در آخرین بازی خود در لیگ برتر حاضر نشد به عنوان بازیکن تعویضی به میدان برود، اکنون از برنامه‌های اریک تن هاخ کنار گذاشته شده و مجبور است با تیم زیر ۲۱ ساله‌های شیاطین سرخ تمرین کند.

کد خبر 613642

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.