گل‌گهر یک _ ذوب‌آهن صفر/ خلق تار و پود پیروزی توسط سربازان ژنرال برابر گاندوی بی‌دفاع

تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان در هفته دهم لیگ‌برتر با تک‌گل آرمین سهرابیان از سد ذوب‌آهن اصفهان گذشت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب هفته دهم رقابت‌های فصل بیست‌ودوم لیگ‌برتر فوتبال ایران جام خلیج‌فارس، از ساعت ۱۷ امروز تیم‌های گل‌گهر سیرجان و ذوب‌آهن اصفهان در ورزشگاه شهیدقاسم سلیمانی مقابل یکدیگر قرار گرفته‌اند.

رقابت‌های هفته دهم لیگ‌برتر فوتبال، جام خلیج‌فارس؛

دیدار تیم‌های گل‌گهر سیرجان و ذوب‌آهن اصفهان

ورزشگاه: شهیدقاسم سلیمانی، سیرجان

کوبل‌داوری: جواد رحیم‌زاده (داور وسط)، قهرمان نجفی (کمک‌داور اول)، بهمن عبداللهی (کمک‌داور دوم)، فرزاد منصوری (داور چهارم)

ناظر داوری: فریدون اصفهانیان

گل‌ها: آرمین سهرابیان (گل‌گهر سیرجان - دقیقه ۳۸)

ترکیب تیم فوتبال گل‌گهر:

محسن فروزان، مهدی تیکدری، آرمین سهرابیان، مسیح زاهدی، امیر جعفری، ولسی گومز (بهنام برزای - دقیقه ۵۷)، علیرضا علیزاده، امین پورعلی (نوید عاشوری - دقیقه ۶۴)، رضا شکاری، اریک باگناما (محمد خدابنده‌لو - دقیقه ۵۷)، کی‌روش استنلی (شایان مصحل - دقیقه ۶۴)

سرمربی: امیر قلعه‌نویی

ترکیب تیم فوتبال ذوب‌آهن:

حبیب فرعباسی، امیرحسین صدقی (محمدعلی فرامرزی - دقیقه ۶۱)، سیدمحمد قریشی، آرمان قاسمی، حامد نورمحمدی، امیرحسین رنگرزجدی، صادق صادقی (احسان پنشنبه - دقیقه ۷۲)، احسان پنشنبه (نادر محمدی - دقیقه ۸۴)، محمد سلطانی‌مهر، سجاد آشوری (محمدامین درویشی - دقیقه ۷۲)، محمدحسین اسلامی و محمدرضا سلیمانی (شهرام سالاری - دقیقه ۷۲)

سرمربی: مهدی تارتار

کارت‌زرد: صادق صادقی (ذوب‌آهن - دقیقه ۷۱)

شرح گل‌ها:

دقیقه ۳۸- ولسی گومز از روی نقطه‌کرنر توپ را بر روی تیر دوم ذوبی‌ها فرستاد، آرمین سهرابیان در بین مدافعان بلندقامت ذوب‌آهن به هوا پرید و با یک ضربه‌سر، توپ را وارد دروازه حبیب فرعباسی کرد و بدین‌ترتیب گل‌گهر چراغ نخست بازی را روشن کرد.

گزارش و نکات بازی:

بازیکنان تیم فوتبال ذوب‌آهن آغازگر فرصت‌های گلزنی بودند و در ادامه گل‌گهری‌ها با استفاده از امتیاز میزبانی‌شان توپ و میدان را در اختیار خود گرفتند و حملاتی بر روی دروازه شاگردان مهدی تارتار ایجاد کردند. به‌همین ترتیب تا دقیقه ۳۰ بازی و گذشت دو سوم از زمان نیمه‌اول، دو تیم موفق به گشودن دروازه یکدیگر نشدند؛ در ادامه باز هم شاگردان امیر قلعه‌نویی روی به بازی مالکانه آوردند و ذوبی‌ها نیز سعی بر آرام‌کردن بازی و کشاندن آن به مرکز میدان بودند. در ادامه گل‌گهری‌ها به‌قدری حمله کردند تا در نهایت دقیقه ۳۸، روی کرنر به‌دست آمده و به‌وسیله آرمین سهرابیان به گل رسیدند و همان‌گل به رختکن رفتند.

با اعلام داور چهارم، دو دقیقه وقت‌اضافه برای نیمه‌اول دیدار منظور شد.

با شروع نیمه‌دوم، ذوب‌آهن برای بازگشت به بازی، مالکیت را در اختیار گرفت و چند فرصت نصفه‌ونیمه نیز روی دروازه گل‌گهر ایجاد کرد و البته با حرکات انفرادی سجاد آشوری ضربات‌ایستگاهی به‌دست آوردند که در نهایت منجر به باز شدن دروازه میزبان نشد؛ همین روند تا دقیقه ۶۰ بازی ادامه پیدا کرد و شاگردان تارتار به‌دنبال زدن گل تساوی‌بخش بودند.

در دقیقه ۵۲ بازی، ارسال سجاد آشوری به داخل محوطه‌جریمه گل‌گهر منجر به برهم خوردن تعادل بازیکن ذوب‌آهن شد اما داور در این صحنه مشکوک اعتقادی به خطای‌پنالتی نداشت.

احسان پنشنبه هافبک‌تهاجمی تاجیکستانی گاندوهای اصفهانی ۱۲ دقیقه پس از ورود به زمین، به‌دلیل احساس‌ناراحتی از ناحیه دست راست تعویض شد و جای‌خود را به نادر محمدی داد تا عملاً یک‌تعویض ذوب‌آهن از بین برود و بسوزد.

برای نیمه‌دوم جدال دو تیم گل‌گهر و ذوب‌آهن، پنج دقیقه وقت‌اضافه اعلام شد.

موقعیت‌های حساس:

دقیقه ۳- در همان دقایق ابتدایی بازی، ذوبی‌ها فرصت خطرناکی برای گلزنی داشتند اما واکنش فروزان مانع از فروپاشی دروازه گل‌گهر شد.

دقیقه ۱۴- با ارسال توپ روی دروازه ذوب‌آهن از سمت راست، موقعیت خطرناکی برای گل‌گهر به‌دست آمد که ضربه سر کی‌روش استنلی با اختلاف کمی از کنار دروازه فرعباسی به بیرون رفت.

دقیقه ۳۲- ولسی گومز روی پاس در عمق اریک باگناما در موقعیت تک‌به‌تک قرار گرفت اما سوپرواکنش حبیب فرعباسی دروازه ذوب‌آهن را بسته نگه‌داشت.

دقیقه ۷۶- ضدحمله خطرناک و کم‌تعداد بازیکنان ذوب‌آهن به‌سمت دروازه گل‌گهر، با شوت نه‌چندان جالب محمدامین درویشی از دست رفت.

دقیقه ۷۹- شوت پای‌چپ مسیح زاهدی از داخل محوطه‌جریمه ذوب‌آهن، با واکنش به‌موقع حبیب فرعباسی همراه شد.

دقیقه ۸۳- یک ضربه‌ایستگاهی چسبیده به محوطه‌جریمه گل‌گهر به‌سود ذوبی‌ها به‌دست آمد که شوت احسان پنشنبه با اختلاف از بالای دروازه فروزان راهی اوت شد.

دقیقه ۹۰- محمد خدابنده‌لو درون محوطه‌جریمه ذوب‌آهن با شلیک پای‌راست توپ را به تیرک دروازه فرعباسی کوبید و نتوانست دروازه تیم سابقش را باز کند.

کد خبر 613636

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.