قضاوت داوران در لیگ‌برتر با هنذفری سیم‌دار! +عکس

در بازی تیم‌های ملوان بندرانزلی و پرسپولیس تهران، داوران به‌جای هدست، با ایرپاد و هنذفری سیم‌دار با یکدیگر ارتباط برقرار می‌کردند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روز گذشته تیم‌های فوتبال ملوان بندرانزلی و پرسپولیس تهران در چارچوب هفته دهم رقابت‌های لیگ‌برتر فوتبال در برابر یکدیگر ایستادند و در نهایت پرسپولیس با تک‌گل یورگن لوکادیا از سد ملوان گذشت.

این دیدار با حواشی عجیب و غریب داوری همراه بود و حتی کار به جایی رسید که مازیار زارع سرمربی ملوان پس از اخراج از کنار زمین و همچنین کمک‌هایش شدیداً به داور وسط بازی معترض بودند و حتی زارع، داور را طفلی خواند که نمی‌داند فوتبال را چند نفره بازی می‌کنند.

علاوه‌بر ماجرای جنجال‌برانگیز قضاوت کوبل‌داوری در دیدار ملوان و پرسپولیس، یک اتفاق بسیار جالب‌توجه و البته باورنکردنی بود؛ کوبل‌داوری به‌دلیل نداشتن دم‌دستی‌ترین تجهیزات برای قضاوت و ارتباط با یکدیگر، به‌جای هدست، از ایرپاد و هنذفری سیم‌دار موبایل استفاده می‌کردند.

قضاوت داوران در لیگ‌برتر با هنذفری سیم‌دار! +عکس

آن‌هم در شرایطی‌که گفته می‌شود سیستم کمک‌داور ویدیویی تا فصل آینده به فوتبال ایران می‌آید، اما داوران هنوز که هنوز است به‌خاطر بی‌توجهی‌های فدراسیون فوتبال و سازمان‌لیگ، از عادی‌ترین امکانات برای قضاوت در دیدارها عاجز هستند.

مسئله‌ای‌که با انتقادات بسیار شدید توسط اهالی فوتبال همراه شده و البته اتفاق جدیدی هم نبوده است؛ مدت‌های زیادی می‌شود که اکثر داوران با کم‌ترین امکانات دیدارهای لیگ‌برتر ایران را سوت می‌زنند و از یک‌بازی تشریفاتی گرفته تا یک جدال حساس و مهم این ماجرا تکرار می‌شود.

کد خبر 613593

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.