ورزش، یکی از مهمترین ارکان تأمین شادابی و سلامتی است

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نایین گفت: بی شک ورزش، یکی از مهمترین ارکان تأمین شادابی و سلامتی جسم و روح به شمار می‌رود.

روح الله رامیار در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا به بیان نقش اساسی و بنیادی ورزش و تربیت بدنی پرداخت و اظهار کرد: بی شک ورزش به عنوان یکی از مهمترین ارکان تأمین شادابی و سلامتی جسم و روح و نیز شاخص اصلی اجتماعی و فرهنگی در زندگی امروز، نقشی اساسی و بنیادی دارد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نائین در ادامه گفت: ورزش آهنگ موزون سلامتی، نماد قدرت، همت، صلابت، ایستادگی و ارزش‌های والای انسانی است و بدون شک یکی از محورهای اساسی دستیابی به توسعه پایدار جوامع به حساب می‌آید.

وی با اشاره به هفته تربیت بدنی و اجرای ۲۱ برنامه پویا و هدفمند در شهرستان نائین، خاطرنشان کرد: فینال و اختتامیه جام پرچم (مینی فوتبال روستایی)، برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی، اهدای خون توسط جامعه ورزش، مسابقه تنیس روی میز جانبازان و معلولان، کارگاه مشاوره و سلامت روان، کوه گشت خانوادگی، مسابقه دارت ویژه کارمندان دولت و برگزاری مسابقات شطرنج، شنا، تکواندو باشگاهی دختران و فوتسال نونهالان از مهمترین برنامه‌های اداره ورزش و جوانان نائین در این هفته است.

به گزارش ایمنا، اداره ورزش و جوانان شهرستان نائین قصد دارد در هفته تربیت بدنی و ورزش، دو تیم والیبال بانوان مؤسسه نارین و تیم بومی محلی نائین را به مسابقات استان اصفهان اعزام کند.

کد خبر 613540

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.