گل‌محمدی: بازی در ورزشگاه‌ خالی اصلا خوب نیست/ امیدوارم درویش مدیرعامل پرسپولیس بماند

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در اروپا تمامی ورزشگاه‌ها، حضور هواداران را به‌خود می‌بینند؛ اما در ایران اندرخم یک کوچه هستیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، یحیی گل‌محمدی پس از پیروزی یک بر صفر تیم فوتبال پرسپولیس مقابل ملوان بندرانزلی در کنفرانس‌خبری اظهار کرد: بازی جذاب و زیبایی را در مجموع انجام دادیم، به بازیکنانم تبریک می‌گویم. جدال متعادلی را شاهد بودیم؛ در نیمه‌دوم و در تمامی صحنه‌ها بازیکنانم با همه‌وجود کار کردند و دوئل‌ها را از بازیکنان حریف برنده شدیم، در نهایت گل قشنگ و زیبایی نیز به‌ثمر رساندیم و از نتیجه راضی هستم.

وی درباره حواشی بازی افزود: درباره اتفاقات آخر بازی جا دارد که از داور بازی تشکر کنم؛ نه اینکه چون بازی را برنده شدیم این را بگویم، اما واقعاً داور و کمک‌داور در این بازی خیلی‌خوب قضاوت کردند و یکی از زیبایی‌های این بازی عملکرد داوران بازی بود.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درخصوص ورزشگاه‌های بدون تماشاگر عنوان کرد: دوست داشتیم مقابل تماشاگران این بازی خوب را انجام می‌دادیم تا همه لذت می‌بردند. امیدوارم در بازی‌های آینده تماشاگران بیایند، چرا که فوتبال بدون تماشاگران لطفی ندارد.

گل‌محمدی ادامه داد: بازی در ورزشگاه خالی خوب نیست؛ در اروپا تماشاگران در ورزشگاه هستند اما ما اینجا اندرخم یک کوچه هستیم و دل‌نگران هستیم تا مردم یک جا جمع نشوند.

وی در رابطه با خبری مبنی‌بر تغییر و تحول در کادر مدیریت باشگاه پرسپولیس گفت: باید درباره بازی حرف بزنیم. سرمربی تیم نباید درخصوص این اخبار حرف بزند اما در این چند سالی‌که در پرسپولیس هستم باید بگویم که از عملکرد آقای درویش راضی هستم. او در شرایط سختی تیم را تحویل گرفت. از هیئت‌مدیره باشگاه تشکر می‌کنم و امیدوارم با حضورشان به تیم کمک کنند.

کد خبر 613526

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.