شهرداری پایان سال، تخفیف ویژه عوارض ساختمانی ندارد

سرپرست مدیریت درآمد و املاک شهرداری ساری گفت: پرداخت عوارض ساختمانی به شکل نقدی شامل تخفیف اعمال شده در همان ابتدای سال ۱۴۰۱است و برای پایان سال تخفیف ویژه‌ای نداریم.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری ساری، شکرالله نجفی اظهار کرد: تا پایان سال جاری تخفیف عوارض و بهای خدمات برای متقاضیان اخذ پروانه ساختمانی برابر مفاد تعرفه عوارض سال ۱۴۰۱ است و در پایان سال تخفیف ویژه‌ای نداریم.

وی افزود: میزان معافیت عوارض بهای خدمات در زمان صدور پروانه به شرط پرداخت تمام بدهی به صورت یکجا در فصل پاییز ۲۰ درصد و در زمستان ۱۵ درصد است.

سرپرست مدیریت درآمد و املاک شهرداری ساری خاطرنشان کرد: شهروندانی که بنا به دلایل تخلفات ساختمانی کمیسیون‌های ماده ۱۰۰ و با رأی ابقای تثبیت بنا جریمه شده‌اند می‌توانند حداکثر تا یک ماه پس از آخرین رأی به شرط پرداخت تمام بدهی به صورت یکجا، در فصل پاییز ۲۰ درصد و در فصل زمستان ۱۵ درصد از معافیت عوارض و بهای خدمات برخوردار شوند.

به گزارش ایمنا، با مصوبه شورای اسلامی شهر ساری، شهرداری پرداخت عوارض ساختمانی از سوی شهروندان را به صورت نقدی با تخفیف فصل بهار ۳۰ درصد و فصل تابستان ۲۵ درصد اعمال کرده است و در فصول پاییز و زمستان سال جاری به ترتیب تخفیف‌های ۲۰ و ۱۵ درصدی اعمال می‌شود.

کد خبر 613502

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.