لزوم هماهنگی دستگاه‌های خدمات‌رسان با شهرداری بیرجند

شهردار بیرجند گفت: دستگاه‌ها و سازمان‌های خدمات‌رسان ناگزیر هستند برای عملیات‌هایی نظیر گسترش، اصلاح و ترمیم انشعابات حفاری و کنده‌کاری‌هایی را در سطح معابر عمومی شهر ایجاد کنند که همین موضوع یکی از عمده‌ترین دلایل تخریب آسفالت معابر شهر و نارضایتی شهروندان است.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری بیرجند، مهدی بهترین اظهار کرد: طبق روال سالیان گذشته و براساس قرارداد میان شهرداری و شرکت آب و فاضلاب، آسفالت حفاری‌های شرکت توسط شهرداری انجام می‌شد که از پانزدهم اردیبهشت‌ماه براساس توافقات انجام شده زیرسازی و آسفالت تمام حفاری‌های آب و فاضلاب توسط همین شرکت انجام می‌شود.

وی با تاکید بر رعایت اصول فنی توسط این شرکت، افزود: آسفالت حفاری‌های انجام شده پس از رعایت اصول فنی تحویل شهرداری می‌شود.

شهردار بیرجند با بیان اینکه شهرداری در خصوص آسفالت حفاری‌های شرکت آب و فاضلاب هیچ‌گونه تعهدی ندارد خاطرنشان کرد: دستگاه‌ها و سازمان‌های خدمات‌رسان برای عملیات‌هایی نظیر گسترش، اصلاح و ترمیم انشعابات ناگزیر هستند حفاری و کنده‌کاری‌هایی را در سطح معابر عمومی شهر ایجاد کنند که همین موضوع یکی از عمده‌ترین دلایل تخریب آسفالت معابر شهر و نارضایتی شهروندان است.

بهترین از دستگاه‌های خدمات‌رسان در خواست کرد با هماهنگی شهرداری در راستای حفظ و نگهداری زیرسازی‌ها و آسفالت معابر شهری با توجه به هزینه هنگفت آن، جلوگیری از دوباره‌کاری و تسهیل در خدمت‌رسانی به شهروندان، گام بردارند.

کد خبر 613493

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.