عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۸ مهرماه

در این بسته خبری از شناسایی املاک واقع در طرح‌های عمرانی و توسعه‌ای شهر قیدار تا مرمت و بازسازی ساباط و گذرگاه‌های ذاکری دزفول و ساری عضو طلایی مرکز توسعه گردشگری کشورهای اسلامی را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

شهرداری ساری، عضو طلایی مرکز توسعه گردشگری کشورهای اسلامی

مهدی نجاتی جوارمی، رئیس سازمان سرمایه گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری ساری گفت: به دنبال رایزنی‌های متعدد شهردار مرکز مازندران و تلاش همکاران سازمان، شهرداری ساری توانست عضو طلایی مرکز توسعه گردشگری کشورهای اسلامی شود.

جمع‌آوری ۲۳۰۰ قلاده سگ ولگرد طی سال جاری در رفسنجان

محمدعارف پوراسداللهی، معاون خدمات شهری شهرداری رفسنجان از جمع‌آوری ۲۳۰۰ قلاده سگ ولگرد از ابتدای امسال تاکنون در رفسنجان خبر داد.

شناسایی املاک واقع در طرح‌های عمرانی و توسعه‌ای شهر قیدار

سیدمصطفی موسوی، شهردار قیدار از شناسایی املاک واقع در طرح‌های عمرانی و توسعه‌ای این شهر توسط شهرداری و شورای شهر خبر داد و گفت: این املاک طی سال جاری و سال آینده به ترتیب اولویت بازگشایی خواهند شد.

مرمت و بازسازی ساباط و گذرگاه‌های ذاکری دزفول

حسین حاتمی نیا، سرپرست معاونت نوسازی و بافت سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری دزفول گفت: عملیات مرمت و بهسازی ساباط و گذر تاریخی ذاکری دزفول با نظارت اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی این شهرستان آغاز شده است.

طرح لوله‌گذاری در احمدآباد اجرایی می‌شود

مازیار صفایی، شهردار رودسر گفت: به‌منظور رفع معضل آب‌گرفتگی در منطقه احمدآباد، طرح لوله‌گذاری به طول ۸۰۰ متر در این منطقه به‌زودی اجرا می‌شود.

رشد ۳۵ درصدی صدور پروانه ساختمانی

حمید احمدی، شهردار خمین گفت: طی شش ماه نخست سال جاری، ۱۴۲ فقره پروانه ساختمانی صادر شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل، رشد ۳۵ درصدی داشته است.

آزادسازی ۸۰۰ مترمربع زمین در راستای تعریض معابر شهر

حمیدرضا شریعتی‌نیا، شهردار برف‌انبار گفت: سال جاری ۸۰۰ مترمربع زمین در راستای تعریض معابر شهر آزادسازی شده است.

کد خبر 613480

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.