توضیح کلوپ درباره دلیل تعویض نونیز

خروج زودهنگام ستاره اروگوئه از ترکیب تیم لیورپول در دیدار برابر وستهم باعث ایجاد شک و ترس میان هواداران لیورپول شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گل، یورگن کلوپ توضیح داد که چرا داروین نونیز پس از به ثمر رساندن اولین گل خود در آنفیلد در شب پیروزی یک بر صفر لیورپول مقابل وستهم از زمین خارج شد.

مهاجم اهل آمریکای جنوبی در مقابل وستهام در ترکیب تیمش حضور یافت اما پیش از رسیدن به دقیقه ۶۰ مسابقه از زمین بازی بیرون رفت. نونیز که به لیورپول کمک کرد تا یک پیروزی دیگر در لیگ جزیره کسب کند و چکش‌ها را پشت سر بگذارد، ممکن است دچار مصدومیت شده باشد.

نونیز اکنون روزهای پرفشاری را پشت سر می‌گذارد و باشگاه لیورپول نیز شرایط بهتری ندارد. خرید ۶۴ میلیون پوندی (۷۵ میلیون دلاری) او از بنفیکا سوالات بسیار زیادی را در ذهن هواداران مطرح کرده و عده‌ای اعتقاد دارند که کلوپ نباید دست به خرید چنین بازیکنی می‌زد. با این وجود، بازیکن ۲۳ ساله قرمزها هنوز در حال تلاش برای رسیدن به آمادگی کامل است تا بتواند برای تیمش در بهترین فرم به میدان برود.

کلوپ وقتی در مورد اینکه چرا نونیز مقابل وستهم خیلی زود تعویض شد به خبرنگاران گفت: او در نیمه دوم کمی تنش در عضلاتش احساس کرد اما همه چیز خوب است. احساس کردم که برای مراقبت از او باید تعویضی انجام دهم چراکه نگران دوندگی بیش از حد او بودم.

سرمربی لیورپول ادامه داد: ما نمی‌توانیم در شرایط کنونی، ریسک مصدومیت نونیز را بپذیریم. هیچ نگرانی در خصوص وضعیت فیزیکی مهاجم ما وجود ندارد و تنها تلاش کردیم تا در لحظه مناسب او را از زمین خارج کنیم تا دچار مشکل نشود.

لیورپول در حال حاضر ۳۳ برد در لیگ برتر مقابل وستهم به ثبت رسانده که بیشترین برد آنها در برابر یک حریف است در آنفیلد بوده است. در واقع، قرمزها اکنون در ۲۹ بازی اخیر خود در لیگ برتر در زمین خانگی شکست نخورده‌اند (۲۲ برد ۷ تساوی). قرمزها اکنون در رده هفتم جدول لیگ برتر قرار دارند و روز شنبه با سفر ناتینگهام فارست برابر این تیم بازی می‌کنند.

کد خبر 613468

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.